onsdag 6. oktober 2010

Snart er høstferien her :)

6. oktober 2010

Må være ny rekord på bloggefronten på ei stund nå! 2 blogginnlegg på 1 uke. Woho.

Skulle bare fortelle at i helga var jeg på Roverdugnad, og vi gjorde de 3 rommene våre kjempefine. Vaska og rydda, organiserte, kasta gammelt tøv, skura ovnen, spiste pizza, donerte ting til Fretex, spiste kjeks og drakk saft. Alt i alt en lang men artig helg!

Nå er det bare 6 skoletimer og 2 fritimer igjen til høstferien, på 2 dager-.-, starter. Skal vel egentlig ikke klage, for blir bedre med en kort ferie enn om jeg ikke skulle hatt ferie. Merker at nå begynner hardkjøret på skola å starte, etter høstferien blir det full fart fram til juleferien. Er snakk om prøver, innleveringer, tentamen, framføringer, gruppearbeid, særemne, tentamener og jeg kan bare fortsette å fortsette. Mye å gjøre. Ferien skal brukes til jobbbing, litt leksegjøring, mye avslapping og soving.

På mandag var jeg og Sharon på joggetur, og i morgen blir det svømming;)
Bruk refleks!



Har bestilt russeklær, og lurer på om det er noen som har lyst å se hva jeg bestilte? :)
Hva skal du i høstferien?
Hva skreiv du om på særemnet?

1 kommentar:

  1. Jeg vil gjerne se hva du har bestilt av russeklær, fordi ingen bestiller det samme ;P

    SvarSlett