lørdag 9. oktober 2010

Too cool for school aka Høstferie


9. oktober 2010

Heisann!

Nå er høstferien snart over, og jeg har egentlig ikke fått gjort noen ting. På torsdag jobba jeg fra 10 til 4 og etter det var jeg innom på City Nord der de har åpnet den nye delen, og i tillegg har fått en, etter norske standarder, veeeeldig stor butikk. Middels stor Walmart i USA:) Men den er ganske stor til å være her i lille, forblåse Bodø da. Tror egentlig den butikken der kommer til å ødelegge for hele byen, men får se på det etterhvert.

På fredag jogga jeg en tur, og ellers var jeg på jobb ogsååå venta jeg på at Rebecca skulle bli ferdig på jobb sånn at hun kunne kjøre meg hjem:)

Idag, lørdag, har jeg kjøpt meg nye tøysko, vært på jobb og ellers har jeg vært på besøk hos Svanhild og sett The Bucket List. Den handler om å bestemme seg for å gjøre syke ting før man dør. Skikkelig inspirerende, og litt trist, film.

Over til noe helt annet. Hadde jo tenkt å legge ut bilde av de russe-tingene jeg har bestilt, sååå here we go:










bildene er hentet fra www.russ.no

Har ingen anelse om hva jeg skal skrive på russekortet. Forslag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar