fredag 1. oktober 2010

Godis i posten

1. oktober 2010

Da er det allerede blitt oktober. Kan ikke trooo det! Jaja, uansett. Har sagt at jeg ikke kommer til å blogge med mindre det er noe spesielt å blogge om. Men kan jo likevell ta en liten oppdatering på den siste tiden.

Har vært veldig opptatt med skolearbeid, jobb, lekser og sånt, og den siste uka har jeg også vært forkjøla, så det er jo supah. Har kjørt litt bil, både med og uten gir. Hehe, stakkars mamma;p

Nå til helga skal roverlaget ha dugnad, så det kan jo bli spennende. Ellers er det nok av lekser og prøver å ta av. I nesteuke har vi "høstferie" med 2 dager fri + helga da. Det blir godt, men skal jobbe også, kan jo ikke ligge helt på latsiden.

For lenge siden kjøpte jeg og Thea en pose med supermix som vi klaga på, fordi den hadde ikke den ene typen godis. Så sendte inn sånn klagemail, og igår fikk jeg massevis av godis i posten fordi jeg var så flink å si ifra?!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar