lørdag 21. august 2010

Ukens update

21. august 2010

Har bestemt meg for å blogge når det er noe å blogge om, istedefor å ha kjedelige bloggeinnlegg hver dag om nårtid jeg tok en dusj og ikke. Sååe, nå har jeg ikke blogga på en stund, og har fått en liten del med ting å blogge om. Har også tatt litt bilder, så nå skal det bli blogging her:)

Siden sist har rommet blitt rotete igjen, sjokk! Haha, neida, har prøvd å holde det sånn høvelig ryddig, er mye enklere å ta opp 1 klesplagg fra gulvet enn å prøve å finne gulvet under et ubestemmelig lag av klær, ting, sko, vesker, ledninger, bøker, bussruter, søppel, poser og andre lure ting som ofte finner veien til gulvet.

Uansett, har brukt denne siste uken i ferien på å være litt sosial, så har gått litt turer, laget gele, spist godis, grilla, og mye annet. Og i tillegg har jeg også jobba en hel del. Nå i helga var det jo Parken Festivalen, som jeg ikke kunne dra på fordiii at jeg ikke har verge, eller økonomi til festivalpasset. Har jobba istede:)

På onsdag var jeg og Rebecca en tur ute, og der møtte vi på Sharon og Karoline, dette endte med grønnsaker i dipp og grilling hos Karoline:)



På torsdag skulle jeg og Thea egentlig gå en tur på Keiservarden, men vi fant ut at vi hadde litt dårlig tid, så vi bestemte oss for å gå inne ved Soløyvannet istede. Vi gikk en fin tur, og været var helt knallbra. Sykt varmt og herlig. Vi skulle egentlig tatt med badeting, men det ble det jo ikke noe av, desverre. Vi fant både blåbær og markjordbær på turen og vi stoppet for litt plukking. Når vi kom ned til stallen var vi å hilste på noen av hestene.





Mamma sine rosenbusker;) Fine ikke sant? Elgen har hjulpet godt til med å "stusse" buskene litt i vinter.
Igår, fredag, og idag lørdag har jeg vært på litt shopping for å prøve å finne litt klær og andre ting til skolestart som er på mandag. Fant ikke så veldig mye, men det jeg fant har jeg tatt bilde av. Har ikke kjøpt bøker enda, sååå må vel gjøre det på mandag tror jeg. Bruker alltid å være ute i goood tid med å kjøpe alt av bøker, blyanter, bokpapir og så videre, men iår har jeg bare prøvd å ignorere hele skolestarten. Men er vel best å bare få det hele overstått. Her er iallefall det jeg har handla meg:





Idag har jeg vært på jobb (etter en liten shoppingrunde og 2 episoder med bussen, HATER seriøst offentlig transport når det ikke finnes begreper som service eller normal høflighet lengre. Blir så innmari irritert. Åh. Har vært hos Thea. Der spiste vi pizza og så halve Svidd Neger, før vi bestemte oss for at den var litt kjedelig og gikk over på å diskutere vgs og framtidige yrker. Innimellom tok jeg litt bilder av meg selv, som dette:


Glemte å nevne at mamma har kjøpt en kjempefin jakke til meg. Tusen takk:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar