søndag 15. august 2010

How to clean your room

15. august 2010

Da jeg våknet idag bestemte jeg meg for at idag skulle være den store ryddedagen. Har brukt ca. hele dagen på å rydde, organisere, se igjennom papirer, vaske, brenne papirer og så videre. Nå er rommet ganske reint, men har en kommode for mye, så må finne ut hva som egentlig skjer med den. Planen er at den skal ned i boden, så tilbydde mamma å hjelpe henne med å rydde der, men vi bare flytta rundt på rotet for det meste, og det ble iallefall ikke plass til kommoden der inne + at vi egentlig måtte sage en del av hylla for å få plass og sånt, så jeg ga opp prosjektet med å få flytta ut den kommoden idag.

Nå når jeg er ferdig rydda tenkte jeg at det kunne være moro å se etter en "oppskrift" på How to clean your room, og det fant jeg, trykte meg inn på den første jeg fant, og det er den du finner her. Synes det var en ganske grei oppskrift, så dersom du blir litt innspirert til å rydde nå, kan du trykke inn der for å få en veldig enkel steg for steg oppskrift på å rydde rommet.

Før:



Etter:



4 kommentarer:

  1. Hay! I've seen that room before. Missed my wave jumpen buddy at the beach this year.
    Your Bestest Bud BIGGEN

    SvarSlett
  2. SV: Tusen takk! Åh, hvordan var året ditt da og hvor var du? Selvfølgelig, link i vei! (linker deg tilbake:p )

    SvarSlett
  3. Flink! Det ble fint :)

    Sv; Ja, det var det :p

    SvarSlett