søndag 22. august 2010

Last day of summer

22. august 2010

Idag var siste dagen med sommerferie. Jeg burde jo egentlig ikke klage på ferien. Først hadde jeg nesten 1 mnd med ferie i WV, der mamma, pappa og Andreas blant annet var på besøk, også har jeg slappa av her hjemme i Bodø, og vært på Rhodos med Theapusi. Og vært på Kjerringøy da:) Og jobba litt. Men nå er det altså klart for siste innspurt her. 3 året på vgs. Blir litt nervøs av å tenke på det. Jeg skal jo begynne på Bodø. Håper det går bra, kjenner jo nesten ingen der, er bare så glad jeg kom i klasse med andre elever fra Bodin.

Idag har været vært skikkkelig grått og trist, men tok meg en joggetur og gåtur med mamma. Jogga i forveien og møtte henne på tilbaketuren, også gikk vi en tur ned i Breiva. Tror det trengtes å få trent litt. Skal prøve å fortsette med litt jogging innimellom alt det andre som skjer nå for tiden.

Har brukt en god del av dagen på å finne fram til nye og litt spennende ting å ha som matpakkemat. Er jo en kjent sak at svett brødskive med enda svettere hvitost ikke er noe særlig stor hit. Bestemte meg for å lage pizzasnurrer. Egentlig var planen å lage de skikkelig grove, men det funka jo dårlig når vi ikke hadde noe grovt mel nesten..

FetVS

tSiden jeg er på venteliste til Bodin så må jeg ha med meg mobilen min og ha den på osv i dagene framover. Men siden jeg har en veldig upålitelig mobil har jeg tatt i bruk telefonen til brosjæn. Men det ble noe tull, så alle nrene mine og meldinger ligger på den gamle telefonen min, så jeg må ha med meg begge telefonene siden jeg er så dårlig på å huske telefon numrene til folk..

Har du noen gode tips til bra matpakkemat?

2 kommentarer:

  1. Deilig matpakkemat kan være å lage en salat med kjøttrester fra gårdagens middag. Oppskåret frukt til lunsjdesert, mmm. Ellers alt som ser delikat ut smaker gjerne veldig godt :P

    SvarSlett
  2. I miss your daily blogs! I always waited a few days to read them and now there aren't too many to read. Hope you are well. MISS YOU!!

    SvarSlett