tirsdag 31. august 2010

Mye som skjer

31. august 2010

Nå er vi allerede kommet til slutten av august, og kan jo trygt si at dette har vært en slapp blogge måned. Har vært travelt opptatt med både jobb, skole og å slappe av. Nå har skolen begynt igjen for fult, og jeg har bestemt meg for å gå på Bodø. Hvem skulle trodd det? Grunnen til dette er at lærerne på Bodø er bedre lærere og jeg vil helst ha best mulig lærere nå, det siste året på vgs. Er utrolig kjipt å måtte reise heelt inn til byen hver dag, og helt hjem også, men det går ganske så bra faktisk. Har laget meg en ny "policy", nemlig å legge meg kl 10.

Har også hatt flere timer med trafikalt grunnkurs, og det går jo veldig bra. Viste du at når lyskryss lyset lyser bare gult så blir det rødt, men når det lyser rødt og gult så blir det grønt? Det har jeg lært.

Glemte forresten å si at siden jeg skal gå på Bodø blir jeg og SHAR russ sammen, så da blir jo alle glade og fornøyde! Iallefall vi to. Juhu:)

Bilder fra Søndagstur til Erlingbu med mamma og pappa


1 kommentar:

  1. Nice pictures June! I love reading your blog. Work hard at school this year since it is your last , but also, have a lot of fun! Miss you :)

    SvarSlett