søndag 5. september 2010

September?

5. september 2010

Da var det jammen blitt september allerede. Har det helt utrolig travelt for tida. Skole, og nå begynner prøve å komme, og i tilleg jobber jeg jo en liten del. Er kjekt å få jobba noen timer nå som prøvene faktisk ikke har startet enda. Neste uke blir et skikkelig hardkjør uke :

mandag - skole + jobb
tirsdag - skole + jobb
onsdag - skole + trafikalt grunnkurs
torsdag - skole + lekse + venner?
fredag - skole + jobb
lørdag - jobb + bursdag
søndag - sove og øve til 2 prøver

Jaja, jobber ekstravakter denne uka da, skal egentlig bare jobbe 2 dager i uka, så det kommer jo til å gå bra. Snart skal jeg bestille russeklær og sånt, har for det meste bestemt meg, men har ikke bestilt enda. Er litt spent:) Ellers er jeg PUMPED for pirat bursdag på lørdag, det blir supahh! Kommer garantert bilder fra det:) Glder meg også til å begynne å øvelseskjøre. Har meldt meg på mørkekjøringsdemonstrasjon eller hva det heter, så nå er jeg på G. (Husk å send ut nabovarsel, jeg er bak rattet!).

Idag har jeg rydda i garagen, rydda rommet + vaska golvet her oggg nå koser jeg meg meg Norsk og Sosialkunnskap:)

Om noen helger skal jeg å gå i Rago Nasjonalpark, kommer nok innlegg og bilder fra det også:) Sååe, stay tuned;)

1 kommentar:

  1. Bare 2 ganga i uka? :O
    Det e nu sykt om du klar det i ukedagan kvær uke?

    SvarSlett