onsdag 23. juni 2010

Sankthansaften 2010 + Paragliding

23. juni 2010

Nå har jeg kommet meg tilbake fra årets Sankthansaften feiring. Ble med mamma, pappa og Andreas til Løp der det var grilling og koselig. Skulle egentlig dra ganske tidlig, men det var noen der som driver på med paragliding, og jeg fikk være med å hoppe en gang. Vi kjørte opp på Keiservarden og nervene var på topp. Tenk å finne på noe så domt som å hoppe fra et fjell? Men iallefall så var det veldig morsomt men litt skummelt også, men følte meg helt sikker, så det var jo bra. Men fikk litt sånn sjokk og sånt da vi letta, herregud. Da er det sant da; griser kan fly. Skal prøve å få lasta opp videoen hvis noen er interesserte, og ellers så ligger den på Facebook for de som er venner med meg der. Var helt sjelven da jeg kom ned på bakken igjen, var sikkert sjokket over å gjøre noe så sinnsykt som å hoppe fra et fjell. Men er jo en kul opplevelse som jeg neppe får igjen senere.





Etter at vi hadde dratt fra Løp dro jeg til Åsen der det også var grilling, kom litt seint, så gadd ikke å grille, men fikk nå sett litt flere folk jeg ikke har sett siden ifjor, og ellers bare tjilla litt. Dro hjem samtidig som Thea, skal jo på jobb imorgen, pluss at Thea har bil, så det var jo kjekt:)

Nå er det natt her, skal jo opp tidlig for å dra på min første dag på jobb - litt nervøs faktisk. God natt, og legg gjerne igjen en kommentar!

4 kommentarer:

  1. Tenk at du hoppa utenfor og kom dalende pent og pyntelig ned igjen. Godt var det da du/dokker landa. Så hoppa du jo ilag med en veldig god papaflyger eller hva det nå heter. Ellers var det jo en trivelig sankthansaften i ganske godt vær, sånn at vi kunne sitte ute hele kvelden.

    SvarSlett
  2. Wiiih, du e så tøff! ;)

    Lykke til på jobb, går helt sikkert sopah!

    SvarSlett
  3. Papaflyger......man skal ikke skrive komentar før øyan e stått opp. Det heter kanskje paraglider og ikke paraflyger som tilogmed ble skrevet feil. Hm-Hm.

    SvarSlett
  4. Mamma: Veldig god papaflyger ja. Var litt skummelt, men artig å "ha det gjort".

    Thea: Haha, vil nu vel si meir dom enn nåkka! Gikk helt gretj;D

    SvarSlett