torsdag 24. juni 2010

Første dag på jobben

24. juni 2010
Idag var første dagen min på sommerjobben. Var litt nervøs, men det gikk bra. Sto masse i kassa idag for å lære litt om den. Ble litt tull innimellom, og noen ganger ble jeg sykt stressa og gjorde feil. Men knuste ingenting, og tror ikke jeg ga feil beløp tilbake til noen eller noe sånt. Snakka også med ei dame som var på tur her fra Canada, så det var jo artig å få prøvd meg på litt engelsk igjen.

Etter jobb skulle egentlig jeg og Sharon skrive oss på venteliste til trafikalt grunnkurs, men de var stengt. Kanskje et hint, ikke veit jeg. Uansett; vi skal skrive oss opp imorgen. Og etter at jeg hadde gått på skobutikker med Sharon og Marie møtte jeg Rebecca og Renate. De spiste mat på Burger King, og etter det dro vi til Narvesen for å kjøpe softis. Rebecca kjørte hjem. Tok meg en lur når jeg kom hjem, og rundt 8 tida dro jeg på grilling til Karoline. Var bare meg, Karoline og Sharon. Vi spiste sånn 17 grillspyd tilsammen, og i tillegg hadde vi hvitløksbaguetter og ris. JAJA. Vi spiste også is til dessert. Og vi prøvde å sette opp Karoline og Marie sitt telt som de skal ha med på HOVE. Gleder meg til å se bilder derfra, for min del blir det Rhodos på mandag, gleder meg!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar