tirsdag 22. juni 2010

Har blitt utfordret / utmerket

av Pia. Utfordringen, eller utmerkelsen går ut på å skrive 7 ting om meg selv som du ikke viste, også linke til 7 andre bloggere.


Her er mine 7 ting som du ikke vet om meg:

  • Jeg elsker scrapbooking, og tror kanskje jeg har funnet meg en hobby:)
  • Ser nesten aldri på tv, synes det er bortkasta tid
  • Liker å lese, og leser ganske fort
  • Skal til Rhodos om 6 dager :D
  • Jeg kunste en blomstervase på en butikk i forsøket på å gjemme meg fra en gutt jeg var forelska i
  • For noen år siden fikk jeg en blomsterpotte i hodet og måtte sy 3 sting
  • Jeg elsker å strikke, og for noen år siden strikket jeg rundt 30 luer gjennom et skoleprosjekt
De 7 bloggene som jeg vil utfordre eller belønne er:
Håper du tar utfordringen da:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar