søndag 27. juni 2010

Rhodos imorgen : )

27. juni 2010

Hei! De siste dagene har jeg vært litt opptatt. På fredag var jeg og Sharon og skreiv oss opp på sånn venteliste for å ta trafikalt grunnkurs - det er jo på tide kan man vel si. Håper bare vi havner på det samme kurset. Må jo få satt igang med å ta førerkortet, er jo under et halvt år til jeg fyller 18 år nå. Ihh, stress. Uansett. Ellers på fredag jobba jeg fra 12-8. Begynner å bli litt mer kjent med butikken. Kan litt mer om forskjellige greier og ting, som feks rødvinsglass og alt sånt. Er forresten 50% på hele butikken ut juni, så LØP OG KJØP.

Etter at jeg kom hjem fredag skulle jeg egentlig dra en tur til Thea, men sovna like så greit av. Lørdag var jeg på litt shopping med mamma, vi kjøpte nødvendige ting til Rhodosturen min. Feks shampoo og idoform. Uansett, dro til Kjerringøy på lørdag. Dra hjem på kvelden, og hele kvelden ble brukt til rydding, og pakking, og litt mer soving.

Søndag; idag. Tjilla hjemme, rydda litt mer, sovet. Vært hos Thea og hatt litt sånn siste liten planlegging + lakkering av negler. Gleder meg! Pakka ferdig til Rhodos, nesten, og vært en tur på besøk hos tante. Kjempekoselig.

Ellers nærmer Rhodosturen seg med stormskritt. Drar imorgen. Er så godt som ferdigpakka, det eneste som mangler er en pakke med knekkebrød, mat til flyturene, tyggis mot dott i ørene oggg nakkepute for en mer behagelig reise. Juhu. Er nesten klar. Har bestemt meg for å reise med sånnn blomst i håret, den jeg fikk av Thea pusi, som hun også skal reise med:) Så blir alt så braaa. Tenk at om 24 timer sitter jeg på flyet til Rhodos. Vi har bestemt oss for å spise på Pizza Hut imorgen på Gardermoen, så vi får vel gjøre det da:)

Kofferten er ferdigpakka, og har tatt ut et skrift med klær + bikini i tilfelle kofferten ikke kommer fram. Håper ikke det skjer, men er jo kjekt å ha bikinien klar.

Bildet skal være tatt på Rhodos:) Fint der ja!

2 kommentarer:

  1. Glad you have adjusted back to your home life. Enjoy your trip.
    As always BIGGEN!'
    Give my best to THE STUNKMISTER.

    SvarSlett
  2. Doug: Yes, but it is still weird to be back in Norway. I did, it was lots of fun:)

    SvarSlett