mandag 14. juni 2010

Nest siste dag her i USA :(

14. juni 2010

Hei:) Idag våkna jeg rundt halv 11, tok en rask dusj, etter det dro jeg på lunsj med Beth, Pat og Cliff. Fikk en liten gave av de, nemlig en Ohio tskjorte (måtte ha det mente de på) og i tillegg fikk jeg godteri for flyturen. Noen har virkelig peiling på gaver med andre ord:) I tillegg fikk jeg også noen bilder fra Senior Night med svømmelaget. Veldig koselig. Og spiste meg halvveis ihjel på pizza og kanelbrødpinner eller hva man kan kalle det. Etter dette dro jeg og Beth og leverte alle de 9 dressene som ble leid inn for bryllupet til Susan og Chris tilbake. Etter det dro jeg og Beth og tjilla på Walmart. Kl 2 møtte jeg Haley, Moriah og David. Vi dro på bowling og etter det på shopping. Måtte si hadet til Haley og Moriah, veldig veldig trist. Skal skrive et trist innlegg senere, har akkurat tørka tårene for denne gangen, men tro meg, det kommer flere.

Etter å ha sagt hadet til Haley og Moriah dro jeg, Courtney, Molly og Daniel på Applebees og spiste middag. Etter det kjørte vi rundt og tjilla, stoppa på en søt liten kafe i Wheeling og satt der ei god stund.





2 kommentarer:

  1. HEI.
    Ja nå går du noen tøffe døgn i møte. Det blir nok trist å ta farvel med alle de du er blitt kjent med og glad i. Du blir nok å se dem igjen, kjenner jeg deg rett.
    Vi gleder oss til du kommer hjem. Klem.

    SvarSlett
  2. Mamma og pappa: Ja, men nå er jeg jo kommet hjem igjen ;¤ Og ja, har ikke planlagt å sitte her i BODØ resten av livet;)

    SvarSlett