onsdag 16. juni 2010

Last dayyyyy :(

16. juni 2010

Idag er den siste dagen her i USA. Eller igår var den siste hele dagen, idag har jeg bare noen få timer her. Helt uvirkelig å tenke på. Alle vet jo at jeg er en crybaby, men har faktisk ikke vært så ille til å være meg. Jaja, uansett. Har prøvd å virkelig utnytte de siste dagene her i USA, men igår gikk ca halve dagen med til å pakke ned alle tingene mine, tror faktisk at det skal gå bra, tror ikke det blir overvekt fra USA, muligens fra Norge men det får jeg finne ut av når jeg kommer dit. Så det så.

Uansett, den andre halvdelen av dagen dro jeg, Beth og Doug ut å spiste, og etter det fikk jeg besøk av Shannon, Jaleesa, Sam, Daniel, Courtney, Molly og Annie. Vi satt bare å tjilla ute, tok bilder, snakka og fikk myggstikk. Good times. Kommer til å savne alle her så utrolig mye, men det skal bli godt å komme hjem også. Men er syykt trist også da. Åhh.

Skal skrive et lengre innlegg senere, nå er det så mye som skjer, må spise frokost, dusje, få med meg alle tingene mine osv. Ville bare si tusen takk for at du har fulgt med på bloggen min dette året:)






6 kommentarer:

  1. Hei,

    Det har vært veldig koselig, og artig å følge bloggen din dette året.

    God hjemreise, og velkommen hjem til Bjørndalslia igjen.

    Hilsen
    naboan i nr 63

    SvarSlett
  2. Det har vært super koselig å følge bloggen din! Håper hjemreisen gikk/ går fint :)

    SvarSlett
  3. Neeei, det blir trist å ikke få lese mer om USA livet ditt :// Har vært gøy og følge med :) Velkommen hjem ! Klem

    SvarSlett
  4. Har vært skikkelig gøy å følge med på bloggen din! God tur hjem (eller kanskje du er hjemme alt, i så fall velkommen hjem!) :)

    Haha, hvis du får overvekt i Norge får du bare åpne kofferten og ta på deg masse klær! Et lag av t-skjorter gjør jo ikke noe :p

    SvarSlett
  5. Det ligger en utfordring/utmerkelse til deg i bloggen min!

    SvarSlett
  6. Naboan i 63:Tusen takk! Det er godt å være hjemme, men litt merkelig også, og veldig kjølig!

    Lise Marie: Tusen takk:) Gikk greit ja! Godt å være hjemme igjen!

    Renate:Tusen takk! Hehe, nå er det jo ikke lenge til jeg kan lese om året DITT i usa:D

    Helene: Tusen takk, nå er jeg kommet meg hjem. Ble overvekt på Gardermoen, men det var snakk om 21 kg overvekt, så gadd ikke engang prøve!

    Pia: OKK, skal sjekke;) takk:)

    SvarSlett