mandag 21. juni 2010

Bodøøø

21. juni 2010
Heiaaa: )

Har vel egentlig ikke blogget siden jeg kom hjem til Norge. Har vært litt opptatt kan man vel si. Kan gjøre det kort og enkelt:)

Reiste i rundt 18 timer, med tidsforskjellen, og reisa gikk supert helt til jeg kom til Gardermoen der jeg måtte betale 1050 kr i overvekt fordi at jeg hadde 2 kofferter i stedet for 1. Grr. Uansett, flyturen til Bodø fikk kjempetreigt, trodde ikke jeg skulle klare å sitte stille. Satt sammen med et kjempekoselig, eldre par. Uansett, var syyykt deilig å se igjen mamma, pappa og Andreas, selvom jeg nettopp hadde sett de siden de var på besøk mens jeg var i USA. Da jeg kom til bagagebåndet sto det en hel haug med folk og norske flagg og velkommen hjem skilt osv. Ble helt sjokka og viste ikke HVA jeg skulle si. Tuuuusen takk ;¤ Etter det satte jeg på med THEA pusi hjem siden hun har fått lappen;). Dro innom huset mitt, grabba med meg en flaske rødbrus og et rundstykke før jeg dro til Thea for kake og tjilling. Sykt herlig å se alle igjen :)



Ellers på torsdag var jeg litt hjemme, slappa av, og husker ikke helt, men tror kanskje vi dro på Kafka og spilte spill og hadde smågodt?! På fredag var jeg på skola på formiddagen, jogga sammen med Sharon også dro jeg og Mamma til Kjerringøy for å møte mormor. Tror det var stor gjennsynsglede:) Lørdag var jeg i en bursdag. Var koselig og godt å se folk igjen etter så lenge. Har ikke så mange bilder siden jeg ikke tok egne bilder, men her er noen av Thea sine.




Har forresten bestemt meg for å fortsette med å blogge. Egentlig skulle jo denne bloggen være om det å være utvekslingsstudent, men får blogge om hvordan det er å komme hjem etter et sånt år jeg da:) Hvis det er noe du lurer på er det bare å spørre, og sånn ellers så håper jeg at du fortsetter med å følge meg på bloggen min.


4 kommentarer:

  1. kult at du fortsett å blogg.
    har tenkt å begynn å blogg t høsten\snart.
    ado

    SvarSlett
  2. Oda: Ja, syns det e så koselig å blogg! Ka e adressen til bloggen din da? Må jo les:)

    SvarSlett