mandag 26. april 2010

Motivasjon?

26. april 2010
Hei:) Idag var en helt vanlig skoledag. Begynner å bli litt lei av skola, og er veldig glad for at etter 20 mai er det intet mindre enn sommerferie her i huset. Iallefall for meg:) Med andre ord ca 23 dager igjen til ferien! Noe som passer midt i blinken!

Er mye som skjer de kommende ukene:) Er et karneval her i byen for tida, faktisk på parkeringsplassen til skola, så der er det fult kaos. Uansett, må vel innom der en tur! Ellers skal jeg i et surprise birthday party neste helg til en gammel klassekamerat av Beth, det er Senior Dinner Dance, er et siste Aspect møte, er 17 mai (hurra hurra hurraaaa), er graduation, graduation partiess, det er grilling hos pat & cliff, hjemreisen og ellers er det vel sommerjobb (?) ogg en sydentur:)

Idag regna det og jeg hadde med paraply og alt på skola, er jo viktig å være forberedt! Så forresten This is it idag, filmen til Michael Jackson. Synes ikke den var så fantastisk jeg, helt ok liksom, men jeg er jo ikke det største fanet at MJ heller da:) Vi hadde taco til middag idag, yummii ;¤

Har også trent idag, ble 2 miles på tredemølla! Bedre enn ingenting! Tok meg forresten en liten middagslur også:)



Q: Hva er planene dine framover?

7 kommentarer:

  1. HEI. planan e mange....hm-hm. Vist vi heller snur det til ønsker så må det største ønske akkurat nu vær et snyfritt landskap utenfor viduan......det faktisk mai snart....
    Klem fra oss.

    SvarSlett
  2. engelsk tentamen, matte tentamen.
    event eksamen.
    fær t tondheim t helga.
    skole,skole,skole. sommer.
    i sommer skal æ t kina!
    odis

    SvarSlett
  3. Mamma og pappa: Hmhm;)Ja, hvis vi hadde hatt snøen som dere har, her i USA hadde jeg bare fått 1 semester på skolaxD

    Rebecca: Æ og Thea skal 1 uke til syden e planen:)

    Oda: Lykke til med tentamena og muligens eksamen! Og god tur til Trondheim, yndlingsbyen min:) DRITKULT at du skal til Kina. Skal du vær der lenge?

    SvarSlett
  4. nææ. 10 daga. norge resten av ferien.

    SvarSlett
  5. Uhh:D
    Kunne tenkt mæ til syden sjøl, e piss lei vintern nu:'(
    Meeen får vell spar litt penga i sommer og dra til neste år:)

    SvarSlett
  6. Anonym: Blir nok jobbing paa meg mesteparen av ferien..

    Rebecca: Hehe, e lei av skola ae for min del. Hehe:) Jaa, god tur til neste aar da:D

    SvarSlett