tirsdag 27. april 2010

Leave no stone unturned

27. april 2010
Nok en over middels kjedelig skoledag! Savner svømminga jeg.

Har snakka med mamma og pappa og Andreas idag, og ellers så har jeg lest i boka mi, og jeg har gått tur med Beth, og jeg har jogga mine 2 miles. Målet er å gjøre det hver dag, har garantert godt av det. Når det blir litt finere i været skal jeg begynne å jogge ute i solskinnet sånn at det bleike legemet mitt kanskje kan få litt farge. Synd å si det altså, men en uke på Hawaii var ikke nok, her må det nok sterkere midler til!

Har innsett at året mitt her i USA som utvekslingsstudent begynner å gå mot slutten, noe som gjør meg veldig trist og veldig glad på en gang. Griner med øya og smiler med munnen - på en gang. Kjenner jeg megselv rett kommer jeg nok til å stortute feks den siste skoledagen, er bare å ta vannfast mascara og kleenex for å si det sånn, men samtidig skal det bli godt å komme hjem til Bodø og få kjent litt burøylukt. Tulla. Men skal bli godt å komme hjem:)

Men samtidig som Bodø er som et lite paradis inni hodet mitt akkurat nå kommer det til å bli helt forferdelig å forlate hverdagen her i Moundsville, forlate verdens beste vertsfamilie, forlate alle vennene mine, rett og slett forlate den lille verdenen som jeg har her i USA. Er som mitt lille univers.








Nå som jeg er i det sentimentale hjørnet (for det skjer jo aldri ellers liksom..) så har jeg jo litt mer på hjertet. Vil si tuuuusen hjertelig takk til verdens beste familie hjemme i Norge som virkelig har bevist at de støtter meg og har troa på meg, jeg vet at uansett hva jeg gjør har jeg alltid noe å falle tilbake på. Jeg har også lært at jeg er veldig bortskjemt, og det jeg har å si er tusen takk pappa (og mamma) som har gitt meg muligheten til mitt livs eventyr, som har latt meg få lov å oppleve alt dette, et år på high school i USA, Hawaii, New York City, Washington DC og lista bare fortsetter og fortsetter. Håper virkelig dere vet hvor glad jeg er i dere og hvor utrolig takknemlig jeg er, til tross for at jeg, som jeg saaa, er en bortskjemt liten unge som har vært utrooolig heldig på de fleste punkter her i livet. Takk!

4 kommentarer:

  1. hei. Det var nå veldig til rosende omtale, vi håpa at året ditt i USA ble så spennende og lærerikt som du håpa på. Du har ihvertfall fått med deg både mangt og meget. Og du har fått bodd ett år av ditt liv ilag med en ny familie,som du har trivdes godt hos og som har tatt vare på deg på beste måte. Vi gleda oss til du kommer hjem.
    klemmegjengen.

    SvarSlett
  2. Mamma og pappa: Ja! Har hatt et supert aar, men blir godt aa komme hjem naa. Har liksom faatt nok av USA for ei stund. Klem:D

    SvarSlett
  3. æ må nu si at uansett kor fantastisk det e i USA så gleda Æ mæ til du kommer hjem of kan fortell mæ alt :D<3 Missu

    SvarSlett
  4. Thea: Æ gleda mæ til å kom hjem ogsåå ;¤

    SvarSlett