søndag 25. april 2010

You know it's never too late to shoot for the stars

25. april 2010

Hællææ ;D

Idag skulle jeg egentlig dra på kjøpesenteret sammen med Sam, Darcie og Daniel, men så kunne ikke Darcie også måtte Sam jobbe, så egentlig hadde jeg og Daniel tenkt å dra, men så hadde ikke han bil, så vi kunne ikke dra, så vi spurte om Courtney ville dra med oss, og det ville hun, så da var alt i orden, men plutselig skulle hun til Pittsburgh istede, så da bestemte jeg meg for å sole meg istede. Så det gjorde jeg, og jeg ble solbrent også! Ikke så veldig mye altså, men tror jeg overvurderte min solbrune kremt hud fra Hawaii. Uansett, så forresten the Hangover, og trodde den skulle være mye mer gøy enn den var, men den var helt grei:)

Ellers har jeg spiiist, sett på tv, lest i boka mi, spist litt mer, og forresten så så jeg the Lovely bones også, den var skikkelig merkelig! Bare helt weirdd. Såå uansett. Har forresten trent også! Jogga hele 2 miles (3,2 km). Juhu, trodde jeg skulle døøø. Hehe, tipper litt mer trening trengs her i gården!

Om 2 uker er det senior dinner dance, gleder meg til deeet:D

Q: Sett the hangover eller the lovely bones? Hva synes du?

2 kommentarer:

  1. sett the hangover og æ e helt enig den e sikkeli overvudert.
    korsen bok læs du?
    æ har tent i peisen så kaldt e det.
    å det regna ganske mye.
    næste uke e det engelsk tentamen,og matte.denne uka e det matte prøve og naturfag fremføring, johho!
    odis.

    SvarSlett
  2. Jepp, hangover va en skuffelse! Les "Indelible" av Karin Slaughter, den e ok sålangt.

    SvarSlett