onsdag 28. april 2010

49 dager

28. april 2010
Idag er det 1 mnd til graduation, og 49 dager til jeg setter meg på flyet hjem til Bodø. Er bare så utrolig rart å tenke på altså. Var ganske så kjølig idag, men vi hadde jo i det minste ikke noe snø. Tok bilder for FCCLA, en klubb på skola som jeg er med i.

Skulle egentlig dra på et trackstevne, men det var så kjølig at jeg bestemte meg for å dra på shopping med Beth og Doug. Ble vindusshopping på meg, men det er jo bedre enn ingenting. Ellers har jeg øvd på prøve og trent. Nå er hodeputa neste hvilested. Bare en liten ting først. Neste helg er det Senior Dinner Dance, og har 3 forskjellige, mulige kjoler. Liker alle 3 veldig godt, og det er gode og dårlige sider ved alle.


Kjole nr 1: Hverdagslig

Kjole nr 2: Veldig kort, muligens for pynta

Kjole nr 3: Litt kort, litt kjedelig? Tror denne er favoritten så langt:)

Q: Hvilken kjole likte du best?

4 kommentarer:

  1. Hei June, liker bloggen din veldig godt.
    jeg syns kjole nr. 2 var veldig fin, nr. 3 var også fin. Kos deg på senior dinner dance!
    Hilsen fra Bodø :)

    SvarSlett
  2. Heisann:) Tusen takk, det er hyggelig aa hoere at folk liker bloggen min! Tror jeg kommer til aa ta kjole nr 3, men faar se! Klem:)

    SvarSlett
  3. Nummer 3! Men d har æ jo sagt tidligere egentlig ; )

    SvarSlett