mandag 19. april 2010

Don't stop believin'

19. april 2010
Laiiis;D
Don't stop believin er ny yndlingssang for tida, var den siste sangen de spilte på prom. Prom var forresten helt sykt fantastisk gøy, vet ikke om jeg uttrykte det godt nok, men var helt amazing, minner for livet!
Siden det var prom denne helga var mandag senior skip day. Var sånn 2-3 stk i hver klasse, og vi fikk bonuspoeng og sånt for å være der, passe awesome ja! Men uansett, grunnen til at jeg ikke skippa var at jeg har så mye fravær allerede, og hadde det faktisk ganske trivelig på skola uansett! Brannalarmen gikk 3 ganger, så vi hadde nok å gjøre...

Etter skola dro jeg til Shelly sin senior skip day picnic elns, vi hadde tonnevis av mat fra after prom, vi spilte spill og i tillegg dro vi på Dairy Queens, så var en bra dag;D Kom hjem rundt kl 9. Ellers har jeg sett på tv og snakka med Beth og Doug.

Tenker litt på å ha et graduation party, men er ikke helt sikker.. Får se, hadde vært litt kult å invitere litt venner og sånt på grilling eller noe sånt her hos meg. Men får se når den tid nærmer seg (noe den allerede gjør). Ihhhh. 1 mnd igjen med skole imorgen:)

Idag på skola fikk vi class rank og sånt, jeg er i topp 15% på trinnet, og jeg er nr 49 av over 330 elever, så det er jo litt artig! Kunne sikkert gjort det bedre, men kunne definitivt gjort det dårligere også...


Q: Hva synes du om dont stop believin sangen?

3 kommentarer:

  1. If it is the song I'm thinking of...I really like it and will have it stuck in my head the rest of the evening. I'm so glad you had a good time and have lots of memories. Love ya,
    Beth

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Beth: I love the song, and it is always gonna remind me of the last dance of my senior prom:D

    SvarSlett