onsdag 21. april 2010

Vulkanske utbrudd

21 april 2010

8 MND til bursdagen min! Det er viktig å holde oversikt vet dere;)

Idag har jeg vært på skola, og ellers har jeg hatt vondt i magen, sovet og gått tur med Beth. Det var det. Oh, har sett en film, tror den heter Old Dogs eller noe sånt, ganske artig faktisk.

Såå, de aller fleste har vel fått med seg at det er vulkanske utbrudd på Island, og alle de som kjenner meg vet at jeg er en stressa person. Nå har jeg begynt å tenke på hjemreisen min og aske og alt det, og det er faktisk veldig påkjennende og stressende å tenke på at det er så mye tull med lufttrafikken og sånt. Tror kanskje det er derfor jeg har vondt i magen. Juhu, bare 56 dager til å ha vondt i magen da!

Q: Har du fått en reise avbrutt pga asken?

8 kommentarer:

  1. June Bug, June Bug, June Bug. No need to stressout over that which you CAN NOT CONTROL. I always wanted to be tall, good looking, have superior athletic ability and be extremely intelengent. BUT; I will never be tall. And you WILL get home, and you WILL see your parents and brother. So for now, Bask in the beautifull weather, listen to the birds sing in the morning. study hard and enjoy your life here, in the good ole USA.
    As always your bestest bud BIGGEN!

    SvarSlett
  2. Hei . Nu ska du bærre ro deg ned. Nå er billetten din fra Oslo og hjem bestilt. Og vi ska stå på flyplassen og ta i mot deg, og ingen vulkana ska kødd akkurat da. Så nyt den siste tia di i USA, du har nok merka at tia bare går fortere og fortere.
    Klem fra oss.

    SvarSlett
  3. Boy oh Boy; The translation sure didn't come out very well.
    Biggen

    SvarSlett
  4. ja.
    sku til oslo forrgje helg på famile selskap t tanta mi, så ødela island alt. litt irriteranes.
    god helg!
    odis

    SvarSlett
  5. Mamma og pappa: Flott:) Snakkes der da:D

    Oda: Utrolig kjipt når sånt skjer!

    SvarSlett
  6. ja. mn trur ikke asken vara t sommern, å det e hoved saken. å måtte vært i bodø i sommer hadde vært sikkeli kjipt.

    SvarSlett
  7. Om det kommer vulkansk utbrudd så skal æ personlig sørg for at han Lars Monsen kommer å henta dæ i kano om d e d som skal til!

    SvarSlett
  8. Anonym: Håpa ikke det, men e snakk om nye utbrudd:)En sommer stuck i USA hadde vært kjipt!

    Thea: Høres bra ut! Og æ va jo med på svømming, så alt bør gå bra;)

    SvarSlett