søndag 18. april 2010

PROM 2010

18. april 2010
Igår var endelig prom her, brukte hele formiddagen på å leite etter en selvklebende bh, fikse håret, passe inn i kjolen, sminke meg osv, og kl 5 møtte jeg opp ved huset til Shannon, der tok vi bilder av hele gruppa før vi kjørte til Applebees og spiste veldig god mat, utenom at jeg nesten ikke hadde plass inni kjolen.

Prom var kjempegøy og massevis av dansing og sånt:D Var sykt varmt inni sikkert 20 meter med kjolestoff, men overlevde. Etter prom dro vi til huset til Darcie og skrifta før vi dro til after prom. De hadde massevis av leker og gratis mat der, og jeg dro hjem rundt 4 tida. Er enda trøtt idag, men det var veldig gøy:)

fikser håret

bilde tattt i hagen av doug

bilde tatt av doug
bilde tatt av doug
bildet er tatt av doug

shelly ble promqueen


meg og erin
meg, mariah og darcei
jaleesa og meg


kate og meg

mrs. kuskey og meg

meg og moriah
haley og meg
kourtney og meg

jentene i gruppa mi

gruppa mi


gruppa mi
spiller et spill på after prom
meg og james
meg og doug
spiller twister
prom 2010
Q: Hva synes du om bildene mine?

8 kommentarer:

  1. Ååå, så fine dere var. Ser utrolig gøy ut. Kan tenke meg at det var et minne for livet :D

    SvarSlett
  2. Åå! Så koselig :D Kjolen din var utrolig fin! Jeg gleder meg til jeg skal få være med på PROM! :)

    SvarSlett
  3. Ingen tvil om kem som e den vakreste! <3

    SvarSlett
  4. Renate: Tusen takk:D Ja, det er sant!

    Lise Marie: Takk:) Jaa, det var sykt goey!

    Thea: Aww, takk kjaere<3

    SvarSlett
  5. Heia. Du ser heilt prinsesse ut. Så fin. Det var fine bilder av dokker. Det e skikkelig festivitas du har vært på.
    Klem.

    SvarSlett
  6. Oj, du så ut som ei prinsesse ja :) Du var kjempe fin :) Fikk du fiksa håret hos en frisør,?

    SvarSlett
  7. Aina: Takk:) Var hos frisør ja, måtte jo ordne håret ordentlig når jeg skulle på prom:D

    SvarSlett