torsdag 29. april 2010

Null motivasjon

29. april 2010
For hver dag som går gleder jeg meg mer og mer til å sommerferien. Skal bli godt å slippe så himla mye styr og mas ei lita stund. Men nok syting nåå.

Været var ganske så varmt og fint idag, så etter skola satt jeg ute og leste i boka mi. Ellers kjøpte jeg bilett til Senior Dinner Dance idag. Dårlig med kommentarer på forrige innlegg forresten. Hint hint.

Imorgen har vi en kort dag, og etter skola skal jeg, Courtney og Molly dra å fikse neglene våre, eller det vil si at jeg skal ta av mine. Gleder meg til å kunne skrive på tastaturet igjen!

Mamma, her har du rompetrollene i bassenget. Eller de er bare på presseningen som ligger over bassenget da.
Q: Gleder du deg til sommerferien?

5 kommentarer:

  1. Hei. Takk for bilde. Var ikke så lett å se noe på bilde, men jeg aner de jo allikevel.
    Ingen respons på kjolevalg. Kan du ikke ta den du hadde på Hawaii som er hvit i bunnen og med litt mønster på? Va de ikke litt kort de her andre kjolan du hadd å velg mellom....ikke vet jeg foresten. Ta den du lika best sjøl.
    God klem til deg.

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg helt SYKT til sommerfreien :D

    SvarSlett
  3. Mamma og pappa : Bare hyggeelig, er saa mange rompetroll rundt hele bassenget. Nei, den er like kort, og har tenkt aa bruke den paa graduation tror jeg. Klem:)

    Lise Marie: Jeg ogsaa:D

    SvarSlett
  4. ja. gleder meg sikkelig t sommern!
    god helg.
    mn korsen boke det du læs på hele tia?
    ado

    SvarSlett
  5. Oda: Les ei ny bok nu, trur den hete the fifth veil eller noe sånt. Svarte på det innlegget der du spurte ka den forrige boka hete.

    SvarSlett