mandag 15. mars 2010

swim banquet

14. mars 2010
Idag, søndag, var det banquet for svømmelaget. Har gledet meg veldig til denne dagen, men også gruet meg litt. Er liksom som en avslutningsfest med hele laget. Det var utrolig koselig, men også veldig trist.
Alle seniorene måtte holde tale, siden det er deres siste år og sånt, såå dere kan jo prøve å gjette hvem som var veeeldig nervøs. Men jeg holdt hele talen, fikk sagt det jeg ville ha sagt, og hadde et veldig bra publikum som klappa på de riktige stedene og sånt. Beth filma det hele, så vuderer å legge filmen ut, men det kommer sikkert til å ta fram til påske å få lasta den opp. Får se.

Siden dette er en litt stor greie så er det vanlig å pynte seg litt, så jeg bestemte meg for å bruke den nye kjolen min og å krølle håret. Begynte rundt 3 tida med å krølle håret og sånt, og fikk såklart dårlig tid, og i hastløpet prøvde jeg å ikke svi av meg håret eller noe sånt, i tillegg måtte jeg jo skrive den berømmelige talen min da, så sto der med hårspray, mascara, krølltang, penn og papir i strømbeukse med vinduet åpent og svetta som en gris. Klarte jo såklart å komme borti krølltanga, så nå har jeg et rødt svimerka på hånda (kult,hva?)

Vi kom oss avgårde til slutt da, og det var veldig koselig. Alle seniorene fikk en bilderamme med navnet og sånt inngravert, og i tillegg hadde noen på laget bestemt seg for å lage en scrapbook bare til meg, så det var utrolig koselig, og dere kan jo gjette hvem som begynte å grine?! Alle hadde signert boka og alt, så det var utrolig artig å få!
Her er noen bilder: meg og kaisha

clint, legg merke til huskelappen,lol

meg som holder talee

gråtebilde må man jo ha

krølle,krølle. random rekkefølge jaa
meg og haley:)
bilderamma:)
scrapbooken jeg fikk:)
dagens "gaver"
daryn, meg og ellen:)
erin (kaptein) og meg
katie og meg:)

moriah og meg
lizzy og meg
Q: Vil du høre talen min ?

9 kommentarer:

  1. Jeg vil høre talen :) Det er så kult at de har sånne banquet-greier! Gleder meg til å begynne på en sport der borte!

    SvarSlett
  2. Jeg vil høre talen :D Koselige bilder :)

    SvarSlett
  3. HEI.
    Kor koselig at de hadde laget scrapbook til deg.og så var du jo så fin i nykjolen din. Vi vil gjerne høre talen din. Selvfølgelig. Men hvis det blir vanskelig å laste den ned, så får det heller være. Men det haddde vært kuuult.
    Klem fra oss.

    SvarSlett
  4. Koslig! :D
    Synes du skal prøv å legg ut videoen av talen ; )

    SvarSlett
  5. æ vil hør talen dinnn : D
    - shar

    SvarSlett
  6. Helene: Jaa, jeg synes det er litt koselig at vi liksom har en ordentlig avslutning og sånt! Får se om jeg laster den opp eller ikke.

    Lise Marie: Får se om jeg laster den opp, tror det kommer til å ta syyykt lang tid. Ja:) Takk!

    Mamma og pappa: Ja, synes det va kjempeartig at de hadde laga det! Takk:) Skal se om æ får lasta opp talen her, hvis ikke kan æ send dåkker den.

    Rebecca: Skal se om æ lasta den ned, blir jo litt flau over engelsken min da xD

    Shar: Får sjå;¤

    SvarSlett
  7. Neida du e nok flink i engelsk:D

    SvarSlett
  8. Karoline: Du kan faa se talen naar jeg kommer hjem:)

    Rebecca: Har skikkelig Petter-Solberg engelsk, menmen!

    SvarSlett