lørdag 13. mars 2010

morp

13. mars 2010
Heisann:) Idag var det morp! Altså en dans på skolen. Er vel egentlig "prom baklengs". Det jeg først hørte var at jenter kler seg ut som gutter og gutter som jenter, og det jeg senere hørte var at man bare kler seg ut. Jeg bestemte meg for å bare pynte meg, siden jeg ikke hadde noe kostyme eller noe sånt. Såå jeg og Brianna bestemte oss for å pynte oss, så hun kom til huset mitt også krølla vi håret osv før vi dro på Pizza Hut før vi dro til dansen. Var sykt mange gode antrekk der, her er et par bilder:

james, clint og alex

en meksikaner som kledde seg ut som en hvit person og brianna

en av kandidatene til morp king. ligner han ikke litt på han sportsfyren i the breakfast club?!
en til morp-king kandidat
meeg, kanskje ikke irish, men princess;DD
michael jackson, en til morp king kandidat
morpking: gjeeett hvem han kledde seg ut som daa (legg merke til golfkølla)
meg og ei som jeg seriøst ikke husker navnet på(ikke bra).
shelly og meg :D
meg og brianna rett før vi dro til pizza hut:D

Som dere ser på bildene var det mange gode kostyme påfunn. De hadde også kåring av morp king, så var 7 stk tror jeg, som har kledd seg ut hele uka og gått rundt på skola. Holdt på å le meg skakk da jeg møtte på både en kylling og Peter Pan i trappa for å si det sånn!

Q: Kule antrekk?

3 kommentarer:

  1. Hei. Kor fin du va i den kjolen med den lille jakken til. Det var mange som hadde brukt fantasien og kledd se ut. Gøy.

    SvarSlett
  2. Mange fine antrekk der da :) Antrekket ditt var også fint!

    SvarSlett
  3. Mamma og pappa: Takk:) Ja, va mange morsome der!

    Helene: Ja, synes deet var sykt mange kule:) Tusen takk:)

    SvarSlett