mandag 15. mars 2010

pakke : D

15. mars 2010
Idag var nok en dag med skole og lekser. Mandager er alltid harde, men denne var enda værre fordii at vi stilte klokka natt til søndag, så måtte stå opp en time tidligere (inni hodet). På klokka var det jo samme tid, men det hjelper jo lite. Var mange trøtte tryner å se idag også.


Fikk 95% på sosiologiprøven min, noe som er helt utrolig kult siden jeg synes sosiologi er litt vanskelig på grunn av læreren og sånt, så ble kjempeglad for det!


I det siste har jeg vært litt down og deppa, selvom jeg egentlig ikke har noe grunn til det i det hele tatt. Jeg skal til Hawaii, jeg skal til Washington DC, jeg fikk 95% på sosiologiprøven, jeg hadde ei kjempekoselig helg med morp og banquet, jeg har en superbra vertsfamilie, vi har en kanin i hagen, våren har begynt å nærme seg veldig, og sist men ikke minst: fikk PAKKE i posten idag, fra Karoline og Sharon søtinger! Juhu. Fikk så mye smågodt at jeg kommer sikkert til å sikle i søvne i natt( vi snakker kilo (i flertall)), fikk ogsåå advents-te, ett kjempefint smykke, scrapbook, Nemi, safarikjeks og melkesjokolade! Med andre ord en stort pakke fylt med gode ting!

har du sett så mye godteri før?


see så fint smykke:)


tok bilde av alt, utenom advents-teen da..

Som dere ser på det første bildet var det litt godterioversvømmelse da jeg åpna pakken, hadde nemlig gått hull på godteriposen, men alt er fiksa og forsvarlig oppbevart ( i magen?!) nå. Tusen takk Sharon og Karoline, det var en veldg flott julegave:D

Uansett, tilbake til det jeg egentlig snakka om. Alt går liksom veldig bra her, føler at skola og alt går bra, men har en sånn dårlig følelse, men skal bare prøve å nyte tida her så lenge den varer. Imorgen er det 3 måneder til hjemreise..


bildeet er tatt forrige uke da vi satte ut hagemøbler:)


Q: Hva har du gjort idag?

5 kommentarer:

  1. håper smågodet smakte! Litt rarte å tenke på jeg hadde den pakkene i hendene for noen uker siden, og at den nå er på andre sida av jorda. Jeg holdt forresten på å sende deg pengboka mi også. Postdama teipa igjen eska med gaven i, og jeg hadde selvfølgelig klart å legge pengeboka opp i pakken, hehe,
    suss og kos

    SvarSlett
  2. ey du , sku ikke skriv at det va julegave ; - o og karoline e som vanlig en liten rothest <3

    SvarSlett
  3. HEI. Kjempe bra resultat på sosiologiprøven. Det ser så deilig ut å sitte i den der henge-stolen. Vårlig å fint ute, mens vi nesten drukna i snø. Hm. Hyggelig med pakke. Flaks at du ikke fikk deg ei pengebok også.....kjempe fint smykke.
    Klem.

    SvarSlett
  4. Karoline: Ja, det er sant! Haha, du e den foerste person jeg kan se for meg send pengeboka si avgaarde (utenom meg selv saaklart). Men det hadde jo vaert koselig det da:)

    Sharon: Sry, men d va jo julegave;p

    Mamma og pappa: Takk:) Jaa, veldig koselig med pakke, og pengeboka kunne man jo venta fra ho Karoline da, eller meg selv saaklart.

    Karoline: Noen ganga, men det gjoer ikke noe:)

    SvarSlett