torsdag 18. mars 2010

PCtroebbel

18. mars 2010

PCen min har da nesten offisielt syngt sitt siste versj. Ganske naert uansett. Det er sannsynligvis hovedkortet som er "fried", og siden det er billigere aa kjoepe ny pc + at man vet aldri naartid den neste delen slutter aa virke saa kan det hende at jeg skal kjoepe meg ny pc. Er enda ikke helt sikkert da. Skal ta med harddisken (?) paa skola imorgen og faa en fyr til aa hjelpe meg saann at jeg faar lagra bilder + musikk + dokumenter paa den eksterne harddisken min.

Saa forhaapentligvis ordner alt seg, men jeg er allerede paa randen av depresjon og synes at jeg har det helt forferdelig uten pcen min, og jeg foeler at jeg har tatt over pcen i kjoekkenet fordi jeg vanligvis aldri bruker den. OH. glemte jo at det ikke er en PC, men en MAC. my baaad. Skjoenner ikke saa mye av det som skjer paa denne pcen altsaa.

FORHAAPENTLIGvis blir det pckjoep imorgen. Har forresten en GOD GRUNN til hvorfor jeg trenger en pc ogsaa. Denne pcen har ikke noe skriveprogram som jeg har hoert om foer, og jeg maa skrive et essay (som er paa den doede pcen, saa det er jo et flott utgangspunkt...) og det maa vaere levert inn paa tirsdag, saa yeyy me. Har ikke pc, bilder, musikk, dokumenter, tilgang paa skriveprogram eller de tre siste bokstavene, mulighet til aa gjoere ferdig leksene eller noe.

Foeler at de siste innleggen, inkludert dette, er litt depressive, og det er helt riktig. Men forhaapentligvis ordner alt dette seg, og forresten har ikke explore america sendt noe som helst slags informasjon enda. Alt dette paa en gang er serioest ikke bra for oeyet mitt, kjenner at jeg er sykt stressa, og det gjoer meg bare mer stressa aa tenke paa at jeg ikke kan gjoere noe med det, faar ikke til aa stresse ned, foeler meg helt hjelpesloes uten pcen min.. Og neei, proever ikke aa vaere artig om oeyet mitt, er helt serioes i forhold til Hawaiituren og alt saant, hadde jo vaert typisk min flaks hvis hele Hawaiituren gaar i vasken.

god natt

4 kommentarer:

  1. Det ordner seg helt sikkert med pcen. Prøv å ikke tenk så mye på det, det er jo ikke verdens undergang. Hva skal du uansett med pc på HAWAII? du skal jo å leva livet
    suss

    SvarSlett
  2. HEI. Helt enig med Karoline. Du ska jo nu å kjøp deg ny pc, du får lagt ting og tang over på den eksterne harddisken og du kan låne deres pc til å sjekke mail og blogge. Og du kan snakke med oss også. Altså bare ro deg ned. Nu ska du til Hawaii og der ska du kos deg og opplev masse spennende. Ikke sitte å glane på en pc-skjerm. Det er nesten så e kan hør sånn hawaiimusikk i øret bare e tenk på at du snart ska dit....Palma, bølgeskvulp,strender,varmt og godt vann og blomsterkrans. Så fatt mot, og nyt livet. Klem fra oss.

    SvarSlett
  3. Stress ned Junemor! Du skal jo til Hawaii for å kos dæ og som ho Karoline si "LEVA LIVET!"

    Gladi<3

    SvarSlett
  4. Karoline: Jada, men jeg blir saa stressa, kan ikke noe for det, men ting gaar litt bedre naa. Skal legge inn bilder paa pcen. For jeg kjenner meg selv godt nok til aa vite at jeg sikkert mister kameraet dersom jeg ikke legger inn bilder..

    Mamma og pappa: Alt har ordna seg nu, og skal til Hawaii om 30TIMA. iiik.

    Thea: Har stressa ned litt;D Jaa, satsa paa det vettu:D <3

    SvarSlett