lørdag 20. mars 2010

ny pc :)

20. mars 2010
Heisann:) Idag har jeg og Beth vaert i Ohio og besoekt Amish Country. Det er et helt omraade med massevis av Amish folk. De selger massevis av matvarer, moebler, smaa duppeditter, verktoey osv. Vi kjoerte rundt der halve dagen. Saa massevis av folk i hest og vogn og saant. Laerte forresten noe nytt. Hvis en Amish person har skjegg betyr det at han er gift. De hadde syykt mye god, hjemmelaga mat der. Kjoepe kanelsnurrer og saant, gleder meg til de skal spises!

byen heter charm og skola heter charm school. maatte jo ha bilde : )


parkering for hest og vogn
hest og vogn paa g
kjoepte wv-pepperkakeform. SYKT kult eller hva?

Det var veldig fint vaer ute idag ogsaa, har vaert det hele uka. Rundt 18-20 grader og sool. Herlig. Uansett. Pcen min hadde jo litt troebbel, men naa har jeg kjoept meg en ny, liten og soet pc. En liten babyyy. Den er veldig soet saa langt, men den har jo saaklart amerikansk tastatur, saa det er litt irriterende, men blir sikkert vant med det. Eller saa kan jeg jo kanskje proeve aa finne ut hvordan jeg fikser det. Mange muligheter. Kjoepte en saann som bare er 10,1", saa det er jo litt kjekt. Den er soelv. Ellers som jeg sa til pappa "soelver". Imorgen blir det pakking til Hawaii og muligens litt lekser. Og maa faa klaer vaska og saant.


ny pcc

kaos. pc, boks, gammel pc, papir


Q: Hvordan var dagen din?

4 kommentarer:

  1. HEI. Grattis med ny pc. Den så jo liten og søt ut.Bodde det bare amish i hele den byen? Det var kult med sånn hesteparkering.
    Litt av en pepperkakeform du har kjøpt.
    Klem fra oss.

    SvarSlett
  2. ey!
    jeg skal være amish- girl på ei framføring i sos i morra.
    - I helga har vært rolig, burde egentlig bare jobbet med skole. Men i stedet har et blitt senga og bursdagsfest ;)

    klem

    SvarSlett
  3. Det går ann å få æ, ø, å bokstavene på et amerikansk tastatur, du må bare forandre på noe instillinger.

    http://orakelet.info/9759

    SvarSlett
  4. Mamma og pappa: Takk takk, var vel egentlig ikke jeg som betalte den, menmen.. Var et helt omraade med mange folk som var amish, men bodde "vanlige folk" der ogsaa.

    Karoline: Spennanes! Synes amish er ganske interessant faktisk:) Bursdagsfest hoeres koselig ut!

    Anonym: Okeii, tusen takk, skal sjekke det ut. :)

    SvarSlett