onsdag 17. mars 2010

doed pc

17. mars 2010

Hei. PCen min er enda doed, og jeg har altsaa ikke de tre siste bokstavene i alfabetet. Sykt irriterende. Har drevet og skrudd litt paa den sammen med Doug, og han tror det er et ellerannet som jeg ikke husker som feiler den, saa vi faar bare se. Uansett maa vi bestille deler og saant, saa inntil videre er jeg uten pc - noe som er kanskje saa trist. Og irriterende som sagt. Haaper bare pc'en min kommer tilbake til livet siden jeg har bilder og skolearbeid og musikk paa den. Og det var jo litt kjipt og typisk at den skulle slutte aa funke akkurat naa da. Grr. Faktisk saa slutta denne pcen som jeg skriver fra naa ogsaa aa funke foer idag, saa fikk jo nesten litt anfall og var paa god vei til aa ha hysterisk sammenbrudd, men det gikk bra. Som dere sikkert tenkte dere til helt selv virker denne pcen naa, altsaa Beth og Doug sin. Var aa saa paa pcer paa Walmart idag, en saann liten soet en som har rundt 10-11" koster rundt $300, og det er den samme prisen for aa bestille og faa den sendt til naermeste Walmart, saa kan jo hende jeg gjoer det dersom pcen min fortsetter aa ha anfall. GRR.

Idag var det St. Patrick's day, noe som betyr at folk har paa seg groent. Spurte Beth hvorfor de har denne dagen, og hun var ikke helt sikker, men uansett Happy St. Patrick's Day alle sammen :) Jeg har vaert paa skola og hatt en hastesamtale med pappa ang. pcen, og ellers spist middag og gaatt tur. Jeg har ogsaa lest i boka mi og for en stund siden var kjoekkenet oversvoemt av vann fra ismaskinen. Med andre ord er dette virkelig den store lykkedagen, eller hva? Det har forresten vaert varmt og kjempefint de siste dagene. Den kan hende at jeg og Beth skal dra til Amish country naa til helga, faar se paa vaeret og saant.

Q: Hvordan var lykken din idag?
beklager for at jeg ikke har noen bilder, men er altsaa paa en mac, og aner ikke hvordan noen ting funker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar