søndag 21. mars 2010

Helga er over

21. mars 2010
Idag er det soendag, noe som betyr at helga gaar mot en slutt. Hele denne uka har hatt helt fantastisk vaer, og idag grilla vi ute. I tillegg til det sola jeg meg en liten stund, og jeg og Beth gikk tur ute. Tror faktisk at jeg fikk en aldri saa liten anelse med farge. Altsaa det er snakk om helt mikroskopiske mengder altsaa, men er jo fortsatt en begynnelse foer HAWAII om noen dager, naermere bestemt paa onsdag, noe som betyr om 3 dager. Juhuu, gjett om jeg gleder meg!

Begynte faktisk pakkinga litt idag, hadde skype-samtale med mine kjaere, soete Thea mens jeg pakka og saant. Men en hel del av klaerne mine er til vask, saa blir vel mer pakking imorgen og tirsdag.


Er det noen som leser bloggen min som er kjent med Windows 7? Hvis det er deg, kan du vaere saa snill aa fortelle meg om, og eventuelt hvor, man finner en "Fiks" knapp naar man aapner bilder i Windows Photo Viewer. Er veldig irriterende aa ikke kunne forandre paa bilder i det hele tatt.
Q: Har du proevd Windows 7?

5 kommentarer:

  1. gud , det e jo ikke så lenge siden vi snakka om at det vat 30 dager til haeaii ! : D tia går forrt .

    - sharrr

    SvarSlett
  2. Shar: Vet, tida gaar syyykt fort! Miip. 30 TIMA IGJEN (h)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Tror ikke det går an å redigere bilder med WPV. Har funnet et gratisprogram på download.com som ser ut til å være bra: http://download.cnet.com/IrfanView/3000-2192_4-10021962.html?tag=mncol
    Har ikke prøvd det selv, men ut i fra kommentarene ser det ut til å være bra.

    God tur til Hawaii!!

    Naboen i 63

    SvarSlett
  4. HEI. Har plagdes litt med å få lagt inn komentarer, men nå er vi der igjen. Ikke så lett å bli kvitt oss....Godt at du e på nett og den nye lille søte pc-en virka. Engelsk tastatur e igrunnen godt til å leve med.....ihvertfall før oss som læs det du skriv. Ser at Hawaii nærma seg veldig, og kofferten e kommen fram. Endelig si vel du. God tur vennen. Klem fra oss.

    SvarSlett
  5. Mamma og pappa: Jepp! Takk:) Nu har æ jo funne ut kordan æ skriv med æø og å på dette tastaturet da:D

    SvarSlett