mandag 22. mars 2010

Naa er det bare 45 min til jeg kan si at jeg skal til HAWAII imorgen:)

22. mars 2010
Nok en mandag er her. Men dette er den mandagen jeg har venta paa! Fordi det er nemlig begynnelsen paa den samme uka som jeg skal til Hawaii. Aaah, gleder meg saa sinnsykt mye, proever aa ikke tenke paa det, men blir bare vanskeligere og vanskeligere for hvert eneste lille minutt som gaar.

Har faatt en liten haug med skolearbeid som skal gjoeres mens jeg er borte, saa det gleder jeg meg jo til aa sette igang med. Litt ekstra skolearbeid i paaska er jo alltid bra (det skal ikke engang vaere med noe skolearbeid i tankene mine mens jeg er paa Hawaii og nyter livet i fulle drag).

Idag da jeg kom hjem fra skola fikk jeg meg en koselig overaskelse. Hadde faatt paaskegave fra verdens soeteste lillebror! Og kort og alt! Tusen takk Andreas:D


AAah, jeg gleder meg saa utrolig mye til aa dra til Hawaii. Imorgen planlegger jeg faktisk aa doegne, saann at jeg forhaapentligvis faar sove paa den lange flyturen til Hawaii. Idag bakte forresten Beth boller saann at jeg kan ha noe aa spise paa veien. Kjempekjekt! Ellers har jeg bare gjort lekser og proevd aa komme litt paa forskudd siden jeg kommer til aa miste hele 7 skoledager paa rad. Menmen. Slipper aa gjoere noe i Government klassen min, fordi "du er ikke en amerikansk statsborger, du trenger ikke aa laere om den amerikanske regjeringa" - gov. laerer. Kloke ord maa jeg si, iallefall naar det betyr at jeg slipper aa gjoere en rimelig kolossal mengde med lekser i det faget.


Begynner aa bli litt mer vant med denne pcen naa, men irriterer meg enda groenn over at jeg ikke kan endre innstillingene paa msn (skjermen er saa liten at jeg kan ikke trykke paa lagre innstillinger knappen). Ellers saa har jeg bestemt at jeg ikke liker Windows 7. Jeg kan ikke fikse paa bildene mine, og jeg kan heller ikke ta opp video med webcameraet. Grr. For alt jeg vet har det ikke noe med Windows 7, men det er ikke saa noeye, jeg trenger et navn (Windows 7 hvis du ikke gjetta det) aa misslike.

OHOOHO. 30 timer og 15 min til flyet letter fra Pittsburgh! Gledings!

3 kommentarer:

  1. HEI. Kor koselig at du fikk pakken før du dro til Hawaii. Kos deg kjempe mye på Hawaii, nyt palma, varm sand under fotan,behagelig temperatur,svømmetur i lagunen, bast skjørt, annanas og alt det spennende dokker har på programmet. Vi gleda oss veldig til bilda og å hør ka du har å fortell når du kommer tilbake. GOD TUR. KLEM i fra oss her hjemme.

    SvarSlett
  2. Mamma og pappa: Tusen takk :D

    Marion: Tusen takk:))

    SvarSlett