onsdag 20. januar 2010

syk igjen!

20. januar 2010

Vet ikke om det er fordi jeg er i et annet miljø, fordi jeg spiser annerledes, eller rett og slett bare fordi dette er en påkjennelse både for kropp og sjel, men nå har jeg iallefall blitt syk igjen. Har følt meg litt "uggen" i det siste, hosta litt og hatt vondt i halsen og sånt, men nå har jeg altså feber og hele kroppen verker. Veldig typisk og lite kult.

Har hatt fri hele uka, så har i det minste ikke fått noe fravær, men i morgen starter skola, og også semester 2. Er litt nervøs fordi det betyr at jeg får nye fag, noen nye lærere og nye elever i alle klassene. Skummelt, og synes ikke det er særlig kult hvis jeg er syk første dag og enten ikke kan dra eller føler meg dårlig hele dagen!
Liker faktisk dette bildet av meg selv. Kanskje fordi man ikke kan se meg, bare skjerfet mitt?

På svømminga har vi virkelig begynt å trappe opp, fordi nå nærmer det seg OVAC med stormskritt. Det er en slags konkurranse i området her, som er veldig stort og veldig viktig og alle er veldig gira. Er ikke alle på laget som får svømme, man må nemlig ha en viss tid og alt det, men tro det eller ei, jeg har tydeligvis kvalifisert meg i 100 breast, så det er jo gøy. Er mer nervøs for The Battle of America enn OVAC, men det er nå bare meg det da! Uansett, har bestemt meg for å trene litt kondis også, så både igår og idag (ja, hadde bare vondt i halsen før idag) har jeg jogga litt på tredemølla. Er ikke snakk om de store avstandene da. Igår ble det hele 2,4 km, og idag lusene 1,6 km. Men er jo bedre enn ingenting. Pluss at det føles så godt å si at jeg gjorde mitt beste.

Takk for idag, legg gjerne igjen en kommentar:)

Q: Hvordan går det med deg og treninga for tiden? (THEA?!, neida, bare tulla;)

5 kommentarer:

  1. Jeg lurer på en ting.. Gikk du på svømming før, eller begynte du med det i USA? Jeg liker å svømme og slikt, men vet ikke om jeg passer til svømming x) (vurderer forskjellige sporter, siden jeg skal reise neste år. omg, det er ikke neste år! Det er i HØST. WOHO)

    SvarSlett
  2. Æ boikotta bloggen din om du spør om det igjen!

    Skal ha gym i mårra! ;)
    <3

    SvarSlett
  3. Den første BLOGG VS BLOGG er klar! Ble du en av de første deltakerne? Sjekk det ut på bloggen min! :D

    - Solvaag.blogg.no! :) <3

    SvarSlett
  4. Bli frisk ;¤
    å du og de nærvan dine , det stævne kommer til å gå bra :D
    -shar

    SvarSlett
  5. Lise Marie: Heisann:) Jeg kunne svømme, har liksom hatt svømming på skola og vært å svømt og sånt, men har aldri før vært med på et svømmelag eller svømt i noe slags konkurranse. Så lenge du er positiv og prøver tror jeg ikke det er noe grunn til å ikke svømme, men hvis du vet at du vil være med på svømming kanskje du kan svømme litt her i Norge før du drar for å friske opp i teknikken eller noe.. ?

    Thea: Tulla jo bare kjære<3

    Solvaag: Spennende:)

    Sharon: ja, can't help it! sku gjærne vært uten nervan!

    SvarSlett