torsdag 21. januar 2010

host og hark

21. januar 2010

Idag var første dag av semester 2. Likte fagene ....ehh ? vet ikke. Var nemlig SYK! Åh, hater dette! Trenger liksom å være på skola å se hvem som er i klassene mine, starte smiskinga med lærerne og alt sånt, og hva gjør jeg? Jo ligger hjemme, tror jeg skal spy, spiser piller, ser på harry potter og fryser. Mindre kult. Formen har ikke blitt noe bedre ut over dagen. Lurer på at jeg kanskje må si at jeg har tatt helg allerede. Vet ikke helt da, men sånn som jeg føler meg nå er jeg ikke istand til å dra på skola. Har kanskje gitt hele greia til Doug også. Veldig snilt gjort...

sykebilder:

(nei, jeg klarte ikke å se surere ut! og forresten, jeg er SYK)

Mikke Mus og vann med isbiter. Alt man trenger:)

Utenom å ligge langflat på sofaen, sove og se film har jeg sett på morsome bilder på facebook! Fant blant annet gruppen "Edward Cullen is a fictional character and he will never love you!". Er fan av Twilight, men synes både fansen, og anti-fansen går litt for langt til tider. Men må si det var noen artige ting å se/lese inne der. For eksempel dette:


mlia-my life is average

Uansett. Prøver ikke å "yppe på meg" noen fans her, for som jeg nettopp sa, jeg liker Twilight, men synes det tar litt overhånd til tider, gleder meg til den neste filmen kommer ut, skal garantert se den på kino, har lest alle bøkene, betalte $16 for den siste fordi jeg ikke kunne vente et par dager før den var tilgjengelig på biblioteket. Men jeg kan se forskjellen på fantasy-glitrende vampyrer og virkeligheten (og takk alle og en hver for dèt).

Q: Hva synes du om Twilight?

6 kommentarer:

  1. Heia. God bedring til deg. Ikke noe morsomt å være syk nei, men så er det så deilig når man kjenner at det går over og man blir bra igjen.
    Koseklem fra oss.

    SvarSlett
  2. hahaha, så sykt eid bilde :p
    Liker Twilight-sagaen jeg og, men er ikke så vill at jeg tror Edward Cullen er ekte.. ;D
    God bedring!

    SvarSlett
  3. Åh kjipt, god bedring <3
    Twilight e sykt bra, men det e jo ikke ektexD de som trur det slit^^

    SvarSlett
  4. Jeg digger de bøkene :D Leste de første tre i begynnelsen av 2008, og Breaking Dawn da den kom ut i August (2008) Så jeg er på en måte ferdig med all hysterien :D Men elsker de bøkene, helt sykt! Det blir litt for hysterisk noen ganger, noen jenter blir litt too crazy ;P

    SvarSlett
  5. Haha, æ ÆLSKA mlia!! :D:D Både starta og avslutta dagen med den sida åpen..

    God bedring søta! Du skal se at du får tatt igjen den smiskinga så snart du e tilbake ;)

    SvarSlett
  6. Mamma og pappa: Takk:) Begynn å bli leii av å vær syk nu!

    Helene: Enig med deg der, liker også Twilight, men har liksom ikke mista evnen til å se forskjell på en bok og virkeligheten. Takk:)

    Rebecca: Takk:) Enig i at Twilight e bra, men folk treng å lær forskjellen på ei bok og et liv..

    Lise Marie: Ja, jeg og liker bøkene, og hadde jo et lite hysteri for ca 1 uke kanskje, men det har gått over nå..

    Silje: hahah! æ også! men fmylife.com e nesten enda bedre, får dagen til å virk litt lysere! Tusen takk:)

    SvarSlett