tirsdag 19. januar 2010

Haley K<3

19. januar 2010

Noen av dere spurte om jeg kunne skrive litt om vennene mine her, så jeg bestemte meg for å skrive om den beste venninnen jeg har her, nemlig Haley K!

Hadde Life Relationship sammen med henne det første semesteret, og allerede den første skoledagen tok hun og de andre jentene meg "inn i varmen" og lot meg sitte med bordet deres. Etter det har vi blitt bedre venner, jeg fikk dra sammen med vennegjengen til Haley på homecoming og nå vi begge på svømmelaget! Haley er kjempegod i svømming, men hun er en enda bedre venn!
Fra første stund har hun rett og slett vært kjempesnill og imøtekommende, og hun vet rett og slett hvordan man skal være en god venn! Hun setter vennene sine forran seg selv, og hun behandler alle med respekt!

Haley, thanks for being such a wonderful person!

Vi var på homecoming sammen, og vi har vært på mange svømmestevner og svømmetreninger sammen, vi har vært på shopping (vi kjørte oss nesten bort på veienxD), vi har vært ute å spist, nesten blitt sjekka opp av kassemannen på Dairy Queen og andre ting:)

Svømmetreneren sa til og med at hun måtte slutte å være så snill med meg. Men det gjorde hun ikke, jeg bare slutta å gråte før hvert svømmestevne istede!

2 kommentarer:

  1. Førr ei herlig jente. Kor fint at du har fått deg ei så grei venninne. Ho stiller opp for deg, det er flott.

    SvarSlett