torsdag 28. januar 2010

snowday

28. januar 2010

Gjett hva dere! Idag hadde vi en snødag:) Kult eller hva? Jeg står opp, og går inn i stua, der sitter Beth fult påkledd og sover, og jeg bare "I guess we have a snowday today?" og hun forsetter og sove, og jeg liksom bare går rundt i huset og liksom "hm, hope so" før jeg går å legger meg igjen. Vi hadde det da. Så det var jo bra:) For vi var liksom litt sent ute hvis vi ikke hadde det for å si det sånn.

Siden vi hadde en snødag har vi bare slaska, jeg har surra rundt, vært på pcen, lest bok og i det hele og det store ingenting. Men så bestemte jeg meg for å klippe meg, impuls. Vi ringte til Janet, hun hadde ingen ledige timer da, men så ringte hun litt senere og da hadde hun en avbestilling, så har klipt meg nå! Klipte kanskje sånn 10-12 cm, rundt 5 inches tror jeg. Føles ut som mye, har ikke hatt så kort hår siden kanskje 5 klasse. Men forandring fryder sier de jo?

awkward cam bilde
FØR

ETTER

Okokok. Jeg innser at jeg ikke er så god å ta bilder av meg selv. Bare se på det siste bildet, er jo helt på skeiva. Jaja. Fikk meg en god latter da jeg fant alle webcam bildene på pc'en. Herregud! Artig! Tror jeg skal lage et helt innlegg om artige bilder av meg selv. Det kan bli et langt innlegg. Men lenge lever jo selvironien, sant?

Har ellers hatt svømme trening idag, nå er det bare imorgen igjen før OVAC på lørdag. Begynner å bli nervøs. OVAC er Ohio Valley Athletic Championship eller noe sånt, er ikke sikker. Men det er uansett et veldig stort svømmestevne, sannsynlgvis 20-30 skoler med. Så det er en big deal å vinne det.

Og på tirsdag er the Battle of America. Skummelt. Alle spørr "are u ready?" osv, og jeg liksom bare ehhhhh nei! Menmen. Tror de fleste tror at hun andre kommer til å vinne (jeg også av og til) men vet dere hva? Jeg liker ikke treneren, jeg skal vinne bare for å vise at han har FEIL. God plan? Forresten, mamma, pappa og Sharon har selvfølgelig trua på meg da! Jejj.

Nok om det. Imorgen har vi spagetti dinner etter trening, og etter det skal alle til Erin som er kaptein på laget også skal vi ha "pre-ovac" eller noe sånt. Kan jo bli morsomt. Forresten bare jentene når jeg tenker meg om.

Q: Hva synes du om håret?

7 kommentarer:

  1. HALLO, nu har jo æ lengre hår enn dæ!!!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Den nye hårlengden din er fin :-)

    Vi har også trua på deg på the Battle of America, og ønsker deg masse lykke til!

    Hilsen
    naboan i nr 63 :-)

    SvarSlett
  3. Hej beibi! Æ syns du skal vær enda dristigere me håret;) Æ går bare å venta på at du skal grader d og klipp d skikkelig opp! Du har jo så tjukt hår at du kan gjør alt mulig me d!

    SvarSlett
  4. Oi, den siste va fra mæ, Siri <3

    SvarSlett
  5. Hei prinsesse gullhår. Har håret krympa ytterligere? Det ble fint. Og det er vel rikelig igjen,selv om du har sneia av litt.....
    Vi heia på deg i svømmestevnet i helga og ikke minst det store slaget på tirsdagen.
    HEIA JUNE.
    Helgeklem fra oss i heiagjengen.

    SvarSlett
  6. ka fint håre va : D æh , trur æ gleda mæ mer enn dæ til det store stævne på tirsdagen :D trur det e mange som har trua på dæ, og du må å ha trua på dæ sjøl :D
    - shar

    SvarSlett
  7. Karoline: Ja, det kan jo skje! Forandring fryder?:)

    Naboan i 63: Takk og takk:)

    Siri: Det e jo litt skummelt å gjør så mye på en gang. Nu har æ jo klipt det kort, og klipt det kjempekort på under 1 år, kan jo ikke gjør for mye av gangen xD

    Mamma og pappa: Ja:) Takk.

    Sharon: Takk:) hehe, takk for kloke ord shar. Har ikke lyst å vær overlegen, men hvis æ vinn skal æ vell informer verden om det:)

    SvarSlett