torsdag 28. januar 2010

Karakterer og sånt

27. januar 2010

Hei:) Den første ordentlige dagen i det nye semesteret nå. Uten snø eller feber. Tror jeg liker de fleste klassene mine, så dette skal nok gå bra. I lunsjen idag satt vi å fortalte historier, om både det ene og det andre, jeg måtte jo trekke fram slageren om da blomsterpotta møtte veggen (les: hodet mitt).

Vi fikk karakterene fra semester 1 idag, ble veldig fornøyd, er bare en liten ting jeg kunne ordna på, og det er matten. Den ødelegger liksom alt. Uansett, gpa'en min var 3,857, så det var jo flott, når det høyeste man kan få er 4,0:)

Karakterene mine var:
travel wv - A
eng la 12 - A
civic/gov - A
math - B
spanish 2 - A
life re - A
psychology - A

Så dere ser vel at den matten ødelegger hele systemet. Jaja, er svært fornøyd.
Ellers går dagen vanlig, skole, trening, middag,lekse/slasking. Idag brukte vi hele ettermiddagen på å skrive jm swim senior night papir, vi lo masse. Trodde jeg skulle kaste opp fordi jeg hosta så mye fordi jeg lo så mye. Hm. Jaja, sånn kan det gå.
Håper på 2 hour delay, eller så klart snødag, men får se. Får sikkert ingen av delene med min flaks:
Q: Har du søkt på ditt neste skoleår enda?

5 kommentarer:

  1. Jeg skal søke meg plass på samme vgs som jeg er på nå in case of emergency og sånt, men ellers er det jo bare å vente på vertsfamilie og skoleplass:D Iiiik!

    SvarSlett
  2. SV: Helt enig! :) Er ikke helt sikker på om jeg har kommet med enda.. Explore America skulle maile meg tilbake ellernoe men har ikke gjort det. Kanskje jeg kan slenge meg på om dere mellomlander i LA ellernoe når jeg får vite når jeg drar :D

    SvarSlett
  3. Heihei! :-) Blogg VS Blogg avsluttet, ny satt igang! Vant du? Hvis ikke, kan du stemme på andre! Det er verdt en titt!

    - Elise, www.solvaag.blogg.no! :-D

    SvarSlett
  4. HEI.
    Gratulerer med ett kjempe godt resultat.

    Klem fra oss.

    SvarSlett
  5. Lise Marie: Lurt:) Det gjorde jeg!

    Helle: Du har sikkert fått plass hvis du har betalt og sånt;D

    Elise: Okeyy:)

    Mamma og pappa: Takk:)

    SvarSlett