søndag 24. januar 2010

Søndagstipset

24. januar 2010

Hei:) Liker du å gå på tur og å være ute i naturen? Da er dette noe du burde lese. I hele 2010 vil KFUK-KFUM sende ut gratis turtips på sms. Alt du trenger å gjøre er å sende TUR til 2077. Du vil da motta et gratis, enkelt og morsomt tips til en tur ut i den fantastiske, norske naturen. Tipset sendes ut på fredag, så du har god tid før selve søndagsturen skal planlegges. Selvfølgelig kan tipset brukes andre dager enn fredag, og man kan samle opp tipsene og bruke de når som helst. Tipsene vil være sesongbasert.

Tipset for denne søndagen var "SnøTUR". Så da skal jeg legge ut et lite bilde av meg på snøtur, og mitt forslag til en bestemt type tur er en skitur nå som sola endelig har kommet tilbake.

snøhuletur på ski

For mer informasjon gå inn på www.søndagstipset.no

2 kommentarer:

  1. HEI. Ja søndagstipset er en kuul måte å få ideer til å komme seg ut på tur.
    turklem fra gjengen.

    SvarSlett
  2. Turgjengen: Iallefall en enkel, grei og billig måte! Og er jo litt kult at KFUK-KFUM avanserer til SMS! Skal få meg dette når jeg kommer hjem:)

    June

    SvarSlett