mandag 25. januar 2010

jeg tiner milkshake

25. januar 2010

Du tror meg kanskje ikke, men jeg tiner faktisk milkshake. Den er frossen fordi jeg ville ikke ha hele igår, så den har vært i fryseren, og nå sitter den ved siden av pc'en min og tiner seg. Man kan jo smelte sjokolade, så hvorfor ikke tine milkshake? Det kalles utnytting av energien. Dagens grønne tips:)

Ellers har jeg fått feber igjen, så det er jo awesome. Lurer på at det kanskje ikke blir noe OVAC på meg hvis jeg ikke blir frisk snart. Sannsynligvis en tur til doktoren imorgen, men får se. Liker ikke å dra til doktoren, men liker ikke å være syk heller.

Dette synes jeg om å være syk:

På torsdag startet det nye semesteret med nye fag, nye lærere og nye klasser. Idag var min første dag der, siden jeg var feberfri imorrest. Hadde en 2 hour delay fordi noen veier var oversvømt av for mye regn. Kult:) Den nye timeplanen min er

1st period - government

homeroom

2nd period - life

3rd period - sociology

4th period - lunch

5th period - math

6th period - fashion

7th period - english la 12

8th period - spanish 2

Idag var alle timene kortere siden vi hadde 2 hour delay, men alt i alt må jeg si at jeg tror det skal gå ganske bra. Kan jo si litt om de forskjellige periodene mine.

Government. Har dette faget med en ny lærer som er mye strengere enn hun jeg hadde i forrige semester. Regner med myye mer jobbing og øving på prøver. Kjenner ingen i klassen, litt skummelt, men håper på at jeg kanskje kan bli kjent med noen snart da, var for opptatt med å ta igjen arbeid idag til å få sagt så mye til noen.

Homeroom. Samme gamle med Ms. Elias - hun er gal. Og ganske søt, og hun er en gammel dame som har sykla inn i ett tre og hun holdte på å dø.

Life. Her begynner det å bli interessant. Dette er den samme klassen som life relationship fra første semester, samme læreren, bare totalt annerledese folk. Denne klassen er nemlig for folk som er litt treige kan man si, jeg er inne der som hjelpelærer. Man merker at noen av de er litt i andre verdener og kanskje ikke har de ideale sosiale antennene. De trodde jeg gikk på college og var fra California, ganske kult eller hva? Noen trodde også Kina. Hm. Jaja. Det første en jente sa var "well, you are not from Moundsville, that's all i know". Lurer på hvordan hun viste det. (Kanskje fordi jeg ikke har boots og militærmønster). Uansett, det kan jo bli interessant å se hvordan denne klassen går.

Sociology. Læreren var ikke der i dag, men virker som en interessant klasse. Vi gjorde en oppgave om selvmord idag.

Lunch. Det skumleste. Kjenner jeg noen? Iiiik! Jada, kjente Shannon og Nathan, satt sammen med dem, så overlevde. Satt med et overfylt bord, så håper noen flytter sånn at vi får bedre plass. Høhø, neida, får se hvordan dette går.

Math. Haha, dere vet meg og matte? Dårlig kombinasjon, Vi bare fortsatte der vi slapp før jul, notater og oppgaver.

Fashion. Samme lærer som Life. Akkurat nå lærer vi om kurvmekanismen (vi har to forskjellige farget papir da). Tror det kan bli en grei klasse!

English. Vi bare fortsetter med det samme gamle, ny klasse, nytt bord og sånt, men tror det skal gå bra. Kjenner flere i klassen.

Spanish. Samme gamle, satt helt framst nå da, og satt ved en fra CC, så overlever sikkert det.

Kjøpte noen nye skoleting (og godteri igår). Så her er notatboken, pennene, tyggis og Skittles:)


Oh, akkurat passelig smelta milkshake også. Nå skal jeg spise milkshake og legge meg, og forhåpentligvis våkne opp feberfri, frisk og rask.

Så forresten Rain Man idag, en ganske god film:)

Q: Har du smakt Skittles (bildet) før?

6 kommentarer:

  1. HEI. Huff,nå må du bli frisk snart.
    Det så jo ut som timeplan og fag så grei ut. Ferdig med psykologien?
    Og jeg har smakt Skittles. Snille Regine hadde med fra USA og vi på jobb fikk smake. Nam.nam.
    Klem-klem.

    SvarSlett
  2. Går ann å kjøpe skittles i norge å.

    SvarSlett
  3. fordet første; god bedring!
    for det andre; ja,har ælska skittelse sia æ opdaga et par år sia i oslo.
    har ikke sett rain man mn har lyst.
    ado

    SvarSlett
  4. Mamma og pappa: På bedringens vei:) Ja, trur det blir et greit semester. Jaaa, endelig! Tror skittles finnes i Norge også:)

    Anonym: Vet det, men ikke over alt:)

    Ado: Takk:) Skittles e fantastisk, har du smakt forskjellige typa? De sure e fantastisk:) RainMan va en koselig film!

    SvarSlett
  5. æ lika bæst den sjokolade posen man får i oslo. i for fjor kjøpte æ kjæmpemasse når æ va i oslo og tok en pose hver helg.
    vi har ikke lærer og nette e som vanli treigt, mn ska se om vi har noen oppgava nu.
    ado

    SvarSlett
  6. Oda: Høres ut som en god plan:) Men sjokoladepose? Hæ? Ka har æ gått glipp av... ?

    SvarSlett