mandag 18. januar 2010

skrivesperre

17. januar 2010


For tiden har jeg litt skrivesperre, sliter med å finne noe å skrive om. Er for det meste trøtt, leser eller spiser. Med andre ord ikke akkurat det mest interessante livet. Tror kanskje jeg begynner å bli syk, som jo er det siste jeg trenger, men sånn er nå det. Imorgen er det Martin Luther King's dag, som betyr skolefri:) Jeg har et svømmestevne da, så må stå opp i vanlig tid, men tro meg; skal sove på bussen.


Etter stevnet imorgen føler jeg meg forhåpentligvis i bedre stand til å skrive noe spennende her, men så lenge håper jeg dere kan være tålmodige:)


Q: Hva vil du lese mer om?

8 kommentarer:

  1. Kanskje du kan skrive litt om skolen, fagene du har og folkene på skolen? Du har sikkert skrevet om det før, men det er uansett interessant å lese om :)

    SvarSlett
  2. lykke til på svømmestevne! Jeg lurer på det samme som Anonym, selv om du har skrevet om det før ;D

    SvarSlett
  3. Får du lov til å skriv om vænnan dine ? : p Æ vil vite kem som e kem :D
    <3

    SvarSlett
  4. You could always write about how wonderful your host parents are!!! We would like to read more about school. Your friends here and the Teachers and maybe the differences between here and Norway.

    SvarSlett
  5. By the way...LOVE the new heading for your blog!!!

    SvarSlett
  6. Anonym: Kan gjøre det vettu:) Det kommer sikkert litt etterhvert, bytter fag nå til uka, så da passer det jo bra å skrive om skola!

    Lise Marie: Tusen takk:) Som sagt, kommer snart:)

    Thea: Hm, oki<3 E det noen spesielle navn du vil hør mer om?

    Beth & Doug: That's a GREAT idea! I'm going to write more about school and stuff when the semester change I think! And thanks, I like my new header too!

    SvarSlett
  7. Hehe, navn? Du kan jo velg ut noen til å bynn med så kan æ si i fra hvis æ treng noen fleire ;D Bynn med lunsj-jentan dine? ;)

    SvarSlett
  8. Thea: Skrev om Haley først, kommer kanskje lunsj-jenta og sånt etterhvert:)

    SvarSlett