fredag 15. januar 2010

oppdatering

15. januar 2010

De siste dagene har gått med på andre ting enn blogging. Kan nevne at jeg har lest Twilightserien (anbefales), har hatt skole, trening, to svømmestevner, lekse, og ellers har jeg ikke gidda. Oh, glemte forresten å si at bloggen min fylte 1 år igår;)

Mhmm. Nå er semesteret over, og begynner på det nye semesteret med nye fag, nye klasser og nye lærere (skummelt) på torsdag. Mandag er det Martin Luther King's day og tirsdag og onsdag er det eksamen for de som måtte ta den (ikke meg med andre ord). Så har fri fram til torsdag! Herlig:)

I morgen skal jeg til Morgantown på bryllupshopping med Beth og Susan! Det kan jo bli spennende, og jeg må stå opp tidlig. Skrekk og gru!

Her er noen bilder fra lunsjen de siste dagene. Vanligvis er vi ikke så uheldig med bilder, menmen..

Shannon og Jaleesa
Meg og Shelly

Q: Hva skal du i helga?

2 kommentarer:

  1. Bryllupshopping, så kult :D Du får kose deg^^,
    Jeg skal fortsette å lese til naturfagsprøve! :S

    SvarSlett
  2. Hehe, var ikke så veldig spennende egentlig! Kjøpte bare fat og servietter og sånt! Lykke til:)

    SvarSlett