torsdag 31. desember 2009

and a haaaappy new year, i hope it's a goood one

31 desember 2009

heisann:) kan ikke tro at vi allerede har den siste dagen i året! huii, dette har gått kjempefort!

Igår var jeg og Beth på shopping, vi dro til et kjøpesenter litt utenfor Pittsburgh. Tror det var et kjøpesenter med dyrere butikker fordi de hadde liksom en egen Coach butikk osv, men det var mange salg der, så jeg var på salg shopping;p Kjøpte armbånd, en ny genser, et par singletter og en såpe som lukta godt!


Juhu:) Etter shoppingrunden hadde jeg svømmetrening, så kom ikke hjem før rundt halv 7. Spiste syyykt mye taco, snakka med mamma og papap og naboene (tror de øvde seg på å være våken lenge) og etter det spilte jeg, Beth og Doug yatzy og sånt.

Idag har jeg vært på svømming. Planer for resten av dagen er å dra ned til Moundsville på noe de kaller Carneval, er ikke helt sikkert på hva det er, men de har satt opp et hoppeslott i hovedgata.. Etter det skal vi få besøk og på kvelden skal jeg på pool party med resten av svømmelaget fra kl 9:30 til kl 6 neste morgen. Skal kanskje kjøpe meg engangskamera som tar bilder under vann! Her er forresten ikke raketter en big deal.

Snakkes til neste år da, dere:)

Q: Hva gjorde du nyttårsaften?

2 kommentarer:

  1. Godt nyttår, vennen. Tenk at nå kan vi si at i år kommer du hjem. Nå er det ikke til neste år lengre....(om noen timer stemmer det).
    Nyttårsklem til deg fra oss .

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, nå kommer jeg hjem i år! Klem<3

    SvarSlett