onsdag 30. desember 2009

2009 i bilder

30. desember 2009

Januar:
Thea og June 2 januar, fikser håret og har en god start på det nye året!


June feirer 16årsdagen sin - litt på etterskudd:) Alle kler seg ut som noe på h eller m.



Sharon og June på teater:) 16 januar 2009

Karoline og June 20 januar, vi spiser muffins og ser Obama-tale, Agnes er også der!:)

Thea og June står på skøyter - 26 januar

Sharon og Karoline koser seg med filmkveld og grønsaker med dipp hos Shar - 29 januar 09

Februar:

Siri og June på roverkongress i Tromsø 6-8 februar:) Her er vi å spiser pizza på Dolly
June og Karoline er veldig seriøse i mattetimen på skola - fredag den 13 februar!


Jentekveld hos Marion - 14 februar 09

Verden står på hodet for min kjære Thea! Vi har en (av mange) tjilledager - 20 februar:)


Mars:

June og Thea - slaskedag hos Ida 6 mars:)

Snøhuletur i Jakobsbakken 7-8mars


June og Thea går tur ute i snøen. 10 mars:)


Solfest hos Thea 20 mars:)

Vakter for UKM 27-29 mars

April:

Thea og June på worst of the 80's party hos Camilla 4 april


Påska 09 på Kjerringøy - meg på en liten padletur den 10 april.



Jeg og katten til naboen utvikler et nært vennskap! 14 april 2009




Thea og June i 17års dagen til Kristine. Den 17 april!


Rovertur til Gjælentunet 18-19 april. Mye godis:D



Thea feirer sin 17årsdag 25 april. Alle følger godt med her ja! Shar, June, Kristine, Marie og Marion.
Mai:

1 mai, vaffellaging hos Agnes:)

7 mai - June og Katten soler seg


June og Thea i Soiny sin 17årsdag 8 mai:)



Pappa og June - blomsterpikene:D 9 mai


siste dag med langt hår 14 mai

16 mai - grilling i breiva:D
17 mai - bunaden er jo obligatorisk:)

21 mai - mer grilling i breiva:)



29-30 mai - klassetur på Gjælentunet:)


Mamma og June 30 mai:) I hagen til mormor



Juni:

June og Thea på en liten spasertur i lysløypa - 8 juni:)

June og Andreas bestiger keiservarden den 9 juni


92 GRILL vått og kaldt - en gang i juni. Både ullgenseren og vottene er godt planta


Avskjedsfest for Cecilie og June den 17 juni


Tur til Oslo for å fikse visum + dra til Kypros 30 juni


Juli:

June på Kypos 2 juli, seminar i 1 uke. Koselig:D


På Karlsøya - leker meg i slengdisse eller hva det heter. 15 juli :)

19 juli, sover på trampolina hos Ingvild etter ei lang natt hos Siri


Cola june og Karoline på grilling hos Karoline:)


Sykkeltur på moloen 30 juli - bildet er tatt rundt midnatt:)

På Katie Melua konsert 31 juli sammen med mamma:)

August:

tacokveld hos thea den 2 august

på flyet til usa 5 august


taylor county fair:)


soler meg på myrtle beach
utenfor skolen min:)


meg hos mora til beth - spiser:)
meg i georgia, pittbullen er "varemerket" til athens pga colleget.

utvekslingsstudenter i området på velkomstorientering 31 august 2009


September:

cc meet - 5 september

boat race i wheeling 5 sept

great trail festival i ohio 6 september


mitt første cc meet jentene vant og jm vant totalt:D 12 sept



gresskar festival 25 sept


jm invitational cc meet 26 sept
aspect møte i fengslet her i moundsville 27 sept

Oktober:

homecoming game 2 okt - brianna og june

homecoming game 2 okt - haley og june


min homecoming gruppe 3 okt


skoletur til canaan valley 7-9 oktober



cc-meet 10 oktober


cameron cc meet 17 oktober
aspect bonfire 24 oktober

kylie, kourtney og meg på halloween party ute ved mora til beth

meg og mariah på halloween party i kirka til bestemora til mariah


meg som skjærer ut gresskar 31 oktober



November:

Disney world i begynnelsen av november

new york city 21-23 november
festival of lights 25 november


thanksgiving dinner 26 november


movie night 28 november

Desember:

1 desember - svømmestev12 desember - på besøk hos pat&cliff
13 desember - juleparty ved mora til beth. kylie, meg og kourtney
15 desember - swim meet
16 desember - comunity sercive

19 desember - leking i snøen

19 desember -pepperkakehus laging

20 desember - julemøte med aspect
21 desember - bursdagsbarnet
22 desember - juleparty med svømmelaget
diane, beth og meg på julaften
25 des - meg og alle pakkene mine
27 des gamenight hos shelly meg og søstra til shelly


29 desember svømmestevne i charleston

Ja, dette var da året i bilder:) Kan se tilbake på 2009 å si at det faktisk gikk ganske så bra! Husk å legg igjen en kommentar da:)

3 kommentarer:

  1. Fin årskavalkade med mange fine bilder.
    Klem fra oss.

    SvarSlett
  2. Syns at Thea på hodet va best, men du mangla jo bildet fra flyplassen! ;o
    Savna dæ <3

    SvarSlett
  3. Mamma og pappa: Takk, det synes jeg også:)

    Thea: Vet! Ojj, ja, det ligg lagra en anna plass.. Savna dæ å snuppsi;¤ Får heller legg inn bildet av oss på flyplassen når æ kommer hjem til neste år når æ laga 2010 i Bilder:D

    SvarSlett