torsdag 31. desember 2009

nyttårsforsetter

31 desember 2009

Da er tiden kommet for å se seg selv i speilet med et kritisk blikk, og finne opp mange ting som skal og forbedres. Alle har vel hatt nyttårsforsettene "slutt å spis godteri" "tren 8 ganger i uka" "slutt å bruk penger på unødvendige ting" "få 6 i snitt". Ewww. Ja, alle har det ja! Jeg også, men guess whaaat? Jeg har en ny og bedrer ide. Årets nyttårsforsetter skal være oppnåelige, gi mening og jeg skal faktisk holde dem.


  • spis litt mindre usunn mat (dette må ikke overdrives, da funker det en dag også går det værre en noen gang den neste dagen).

  • fortsette med å trene så mye som jeg allerede gjør (har jo et veldig godt utgangspunk nå. ironisk nok måtte jeg dra til usa for å få fleskerævva i gir).

  • få en jobb (mere penger betyr mere penger som kan spares og mere penger som kan brukes).

  • ha det gøy (du vet være med venner, smile og le, oppleve nye ting og sånt).

  • slutte å forelske meg i gutter som er slemme og stygge og ikke bra for meg (ingen navn nevnes).

3 kommentarer:

  1. Hei June.
    Så er det blitt et nytt år.Et helt nytt år ligger forran oss,ubrukt.Lurer på hvordan det blir.
    Spennende.
    Har hatt en koselig nyttårsaften sammens med din mor og far og Andreas, Ørjan og barna.
    Håper det nye året blir fint og spennende for deg.
    Nyttårsklem fra tante.

    SvarSlett
  2. Synes den siste va bra! Du må heller finn dæ en snill kar:D Hihi
    Godt nyttår June! <3

    SvarSlett
  3. Tante: godt nyttår, håper du hadde en fin nyttårsaften med mamma, papap, Andreas og dine nærmeste:) Jeg var på poolparty med svømmelaget, så lå å plaska rundt i bassenget halve natta! Klem fra June

    Rebecca: Hehe:) Jaa'a. Mhm, helt enig i det! Godt nytt år til dæ også Rebecca <3

    SvarSlett