lørdag 28. november 2009

each day is a gift and not a given right

28. november 2009

hei;) Idag har jeg ikke gjort noen verdens ting utenom å tørke støv på rommet og rydde litt, og jeg har også gjort plass til julepynt, så nå kan jula bare komme! Har også plasert adventskalenderen min i ei hylle, så nå er jeg klar som et egg til desember!



Har jo også vært en god del snakk om pumpkin cookies inne her, og siden jeg hadde et lite lager med pumpkin cookies fra thanksgivning tenkte jeg at jeg skulle ta bilde for dere. Så dette, mine kjære lesere, er en (faktisk to) pumpkin cookie.

nam-nam
Iløpet av tiden som utvekslingsstudent har jeg laget en scrapbook, bok nr 1 har bare 2 sider igjen nå, så må snart begynne på bok nr 2. Hva kan jeg si? Memories last forever! Når vi snakker om memories her. Jeg skriver jo denne bloggen for å fortelle venner og familie hjemme i Norge hva som skjer, men også sånn at jeg har noe å se tilbake på. Itilfelle noe skulle skje med bloggen min lagrer jeg den på pc'en min også, så nå begynner det å bli et rimelig stort dokument faktisk. Dette er fra 12. november, så har jo kommet enda litt mer etter dette bildet er "tatt".


(trykk på bildet for å få en større versjon av det)

2 kommentarer:

  1. HEI.Du må få oppskrifta på de gode kjeksene, sånn at du kan lage de når du kommer hjem.

    SvarSlett
  2. Mamma: Ja skal det, men trenger gresskar-innmat! Som finnes på hermetikkbokser her. Har vi noe sånt i Norge?

    SvarSlett