lørdag 28. november 2009

Ukontrolert hjerterytme

28. november 2009


Nå er det begynt å bli ganske seint på kvelden, og egentlig burde jeg sove søtt med hodet på puta nå, men vet ikke helt hvorfor, men har helt sykt hjertebank, føles som når man nettopp har blitt ferdig med eksamen, når man er på vei til Disney World, når man er kjempeforelska, når man har tatt sommerferie, når man ikke kom opp i eksamen, når man går å legger seg kvelden før julaften eller noe sånt, og jeg vet ikke hvorfor. Har ikke vært utsatt for noen store forandringer idag, og har tatt hele dagen med knusende ro. Det eneste jeg kan tenke på er at jeg kanskje har drukket stygt mye brus. Den var ny dere: brus fører til eksentrisk lykkefølelse og kraftig hjertebank. Woho, gimme some more! Neida, nå må jeg roe meg ned og ta kvelden her!


....
På onsdag var jeg på Festival of Lights, er en slags billøype du kjører gjennom og ser på lys som rører på seg og sånt, de er formet som forskjellige mønstre og sånt. var både dinosaurer, snøball-kastere, blomster, gaveesker, svaner og fiskere. Her er et bilde, sannsynligvis det beste.



Har enda hjertebank! Tror jeg skal prøve å slå av pc'en, slå av lyset og prøve å ikke tenke på at jeg har fått adventskalender av Theapusi, og at den ligger rett ved siden av senga mii!

et til nytt innlegg under her:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar