tirsdag 17. november 2009

det skulle man ikke tro!

17. november 2009

Heisann! Nok en vanlig skole dag. Men ikke en vanlig treningsdag. Satt på med Carlie (eller noe) vi kjørte først til McDonalds, ble kylling på meg ja! Etter det var vi å henta lønningssjekken(ja, sjekken !!!! ) til Carlie, tror kanskje det er Karlie, uansett, hun jenta! også dro vi til svømmehallen. Idag hadde vi et slags svømmestemne med John Marshall HS og Weir elns HS. Jeg hadde bestemt meg for å ikke svømme i det hele tatt idag, utenom på oppvarminga. Da jeg gikk å snakka med trenerer så klarte han å overtale meg til å svømme de tingene jeg skulle svømme, som var 1 medley eller noe, jeg svømte 50 bryst, 50 freestyle (forbedra tida mi med 10 sek, det sier litt om hvor dårlig tida mi var) og i tillegg 100 bryst. På 100 bryst var vi bare 3 stk som svømte, men jeg kom først! Det er ganske så kult, og jeg er ganske overasket, men jeg kom altså først. Så det er jo ganske kult! Det hadde dere ikke trodd? Glemte forresten å si at jeg satt å sippa i en halvtime fordi jeg var så nervøs. Ehm. Ja. Offisielt tilbake til den mest aktive sippeungen! Er dere ikke stolte mamma og pappa?

Her er forresten den nye svømmehetta(er det det det heter? wow, kul setning) mi:



Vurderer videoblogg, men trenger tips til hva jeg skal videoblogge om:)

2 kommentarer:

  1. du kan videoblogge paa engelsk slik at vi faar hore hvor flink du har blitt. eller vise oss rommet ditt og hva som helst. haha, klem fra marie.

    SvarSlett
  2. Marie: tror ikke det! Kan vise rommet da, må bare rydde og pynte til jul først;D

    SvarSlett