mandag 16. november 2009

nye sko

16. november 2009

Normal dag. Skole, trening. Etter treninga dro jeg og Beth og kjøpte skopar nr 1. Så da vet dere det! Kjøpte de litt store sånn at jeg har plass til tykkere sokker/lester inni der! Er foreløbig veldig fornøyd, håper bare det fortsetter! Nå er det 5 dager til New York, og jeg er så gira at åh. Det eneste som trekker neeed er at bussen går kl 5 på morningen fra Moundsville. Synes det er rimelig tidlig ja. Skal jo faktisk være på bussen, klar til å kjøre kl 5. Uff.

Uansett, skoene mine: fint med slaskebokse ja, vet!

Utenom skoene så hadde jeg fått en sånn bok fra CC-banquet'en som jeg ikke var på. Koselig!


Her om dagen fikk jeg brev fra lillebrosjaan, koselig det også ja! :D

Idag fikk jeg massevis av julekort av Beth, så fra imorgen av er det full rulle med julekort skriving her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar