onsdag 18. november 2009

shopping

18. november 2009

Hei:) Idag var jeg på skola, men hadde ikke svømmetrening, så jeg og Beth dro på shopping! Kjøpte meg kåpe, er litt vanskelig å ta bilde, men her er den altså:




Så da har jeg det i orden:) Etter kåpeshoppinga dro vi videre til noen flere butikker, kjøpte litt julegaver og sånne morsomme ting, og kjøpte også litt småting til meg selv! Det må jo til.



Det eneste av julegavegreier jeg kan vise dere er det fresh'e julegavepapiret jeg har kjøpt! Meget stolt ja! Litt vanskelig å ta bilde, for blitzen osv ble reflektert, men uansett, hvis du får en julegave av meg får du jo se papiret, hvis ikke : syyynd for deg! Fikk forresten ei pute fra CC-laget, med logoen og navnet mitt:) Min tanke er: hvordan skal jeg liksom få med meg denne hjem da, hmm? jaja! Koselig:)


2 kommentarer: