torsdag 1. oktober 2009

Oktober

1. oktober 2009

Hei: ) Nå har det utrolig nok allerede blitt til 1 oktober! Har vært her i hele 2 mnd ganske så snart! Hvor sykt er ikke det liksom?! Hvor mye har ikke skjedd her på 2 mnd? Joda, en god del!

På onsdag hadde vi jo 80's day, og spansklæreren min kledde seg ut som Michael Jackson, han er en merkelig skrue (spansklæreren min altså).



Ellers gikk onsdagen med til lekse og trening. På kvelden var det noe som heter Pep Rally Bonfire ved fotballbanen. Jeg kjente nesten ingen av de som var der, siden det for det meste var fotballspillere og cheerleadere. Det som skjedde på denne bonfire tingen var at de hadde en bil som de hadde tagget navnet på motstandslaget fredag på, også hadde de en slegge som de herpa bilen med, også hadde de et svææært bål for å holde oss varme eller noe. Uansett, det var ca det, og som sagt, kjente ikke særlig mange der, så var der kanskje en time før jeg dro hjem.






Idag har det vært skole, trening (4-5 miles) og egentlig ikke så veldig mye mer, skal gjøre lekse og kanskje se frustrerte fruer i kveld, og gå å legge meg veldig snart, for imorgen er det hardt program! Skole, en liiiiiten trening, homecoming parade, homecoming game, og på lørdag er det cc-meet, sombetyr at bussen går kl 7, så skal jeg "get my hair done" kl 2:30, dra til ei av de jentene jeg skal gå med, fikse sminke og kjole der, dra og ta bilder, dra å spise, dra til selve dansen, også vet jeg ikke hva jeg skal etterpå enda, men får se:)

MAMMA OG PAPPA :

Karakterene mine er som følger :

Travel WV - A

English - A

Government - A

Math - B

Spanish - A

Life Relationship - A

Psychology - A

Dere burde jammen være stolte!

Ikke at det er så veldig vanskelig å få gode karakterer her, men uansett!

3 kommentarer:

  1. HEI. Gratulerer med et supert resultat, du verden kor bra. Du e nu så flink. Men så vet vi jo at du jobba hardt for å oppnå det også. Kos deg kjempe mye på homecomming-greian i helga. Du får et hard program. Husk bilder da.Klemmegjengen.

    SvarSlett
  2. heisann.
    æ får ikke oppdatert bloggen i det siste fordi den har klikka.mn det stopp mæ ikke for å se på din.
    nu har du sikkert vært på promen. æ va på kino i går, og jor ellers ikke så mye.
    va frustretre fruer bra?
    den kommer ikke hit før i november! grrr.!
    god helg.
    vet lit seint.
    odis

    SvarSlett
  3. Mamma og pappa: takk takk:)

    Oda: Va homecoming, og det va kjempeartig:) frustrerte fruer e bra ja! har ikke tid til å følg så veldig godt med på det, men som vanlig e det drama på gang der!

    SvarSlett