mandag 28. september 2009

Bombealarm!

29. september 2009
Hællæææ !

Synes dere er noen slappfisker på å kommentere når jeg hadde bilder og alt mulig rart her til dere! Såå skjerpings folkens!

Igår var en rimelig normal skoledag, utenom at noen få folk hadde kledd seg ut for homecoming week, de fleste er noen skikkelige slappinger som ikke bryr seg om noenting utenom bilmerker og å gro ekkel bart eller noe. Men uansett, jeg kledde meg ut, og var jo noen andre som gjorde det også da! Alle synes at jeg var sååå søt, så det var jo kjempekoselig å høre!


Men det jeg egentlig skulle si var at en halvtime før skolen var ferdig (midt under psychologyprøven, great) ringte brannalarmen og alle måtte gå ut. I ettertid viste det seg å være en bombetrussel, så alle skolene i Marshall County ble evakuert. Det komiske er at vi ble evakuert 15 meter fra skola, så hvis det var en bombe som var stor nok til å sprenge hele Marshall County, hvorfor hadde det da noe å si om vi var inni skolebygninga eller rett utenfor den? Jaja.

Hadde cc etter det, og kneet mitt gjør så vondt! Vet ikke hva som har skjedd med det, men det gjør som sagt auu. Sikkert brukt det for mye eller noe.

Resten av dagen gikk med til lekse og milkshake-spising på Dairy Queen! Nam!

Idag var enda en dag på skolen, gjorde ferdig psychologyprøven min, tror ikke den gikk særlig bra. Fikk 100/100 på travel wv prøven vår da. så noe godt og noe dårlig skjer! Kledde meg ikke ut idag, men var noen som gjorde det. Imorgen er det 80s dag, så daa skal det kles ut, selvom jeg ikke kan finne en lys dongerijakke, så får bare ta en vanlig genser...

Hadde trening idag, men gjorde bare halvparten av det jeg gjorde igår, gjorde kanskje 4,5-5 miles igår, og bare sånn 2-2,5 idag. Men er da noe.. Uansett, har en til prøve i psychology imorgen, så har øvet litt på den, og sånn ellers bare tatt livet med ro. Det er forresten skikkelig kaldt her. Jeg har på meg stilongs liksom. Halloo'o?

Neste uke skal jeg på en skoletur med utvekslingsstudentene fra Cameron, tror det blir dødsbra:D Det kjipe er at jeg må gjøre 3 dagers skolearbeid på for eller etterskudd, men snakka med noen av lærerne, og de var veldig positive til min lille utflukt!

Har forresten funnet ut hvilken jentegjeng jeg skal dra med til Homecoming, eller rettere sagt: jeg har funnet ut en genial plan, nemlig at jeg går med den ene gjengen ut og spiser osv før homecoming, drar på selve dansen og er litt sammen med alle, og drar med den andre jentegjengen etter selve dansen. Lurt, jaa? Så det har min geniale hjerne tenkt ut helt av seg selv! Stolt!

Det er enda september, men folk her har allerede oppe halloween pynten! Tenkte dere ville vite det:) Vi får sånn 4,5ukers rapport denne uka forresten tror jeg. Og jeg håper på å få rimelig gode karakterer, så vi får bare se hva som skjer!

3 kommentarer:

  1. Heia June :) Vældi koselig å følle me på bloggen din å læse om alt du oppleve :) Høres ut som du har d supert :)
    Anne-Mette

    SvarSlett
  2. hehe. det e derfor du må fær et setd du ikke har peiling på språke, så tells ikke åre og du kan ta de piano.
    en ting til.
    fra en stor milkshake elsker;
    ehmm, spiste du en milkshake?det e en drikke t di opplysning.
    Fra nu av sjekk ka du skriv for milkshake politiet følg med.
    oda

    SvarSlett
  3. Anne-Mette: Så koselig at du også følg med på bloggen min:) Har det kjempebra her ja!

    Oda: Oja, det e jo koselig da! Kordan går det med spansken engentlig? Tippa du har blitt rimelig god nu?

    SvarSlett